کد خبر: ۲۸۳۶۳۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴

گام بلند بارسلونا برای صعود به فینال جام حذفی

بارسلونا با برتری برابر ویارئال گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا برداشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن بارسلونا در خانه به دیدار ویارئال رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد تا گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشته باشد.

این دیدار با دفاع متراکم زیردریاییهای زرد و حفظ توپ بارسلونا آغاز شد. مهمان امیدوار بود تا با ضد حمله بتواند با اندوخته ای مناسب پای به دیدار برگشت در ال مادریگال بگذارد ولی این بارسلونا بود که صاحب چند موقعیت گل شد. لیونل مسی دو فرصت گلزنی را روی پاس اندرس اینیستا از دست داد تا اینکه موفق شد در دقیقه 41 گل نخست بازی را روی پاس لوئیس سوآرس به ثمر برساند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. در آغاز نیمه دوم ویارئال موفق شد با ضربه مانو تریگوئروس در دقیقه 48 به گل برسد.

شادی مهمان طولی نکشید تا اینکه آندرس اینیستا یک دقیقه بعد در دقیقه 48 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و خرارد پیکه مدافع پیش تاخته بار دیگر ارزشهای خود را نشان داد و در دقیقه 64 گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا این دیدار با برتری 3 بر یک آبی و اناریها به پایان برسد.

این هشتمین نیمه نهایی بارسا در 9 سال اخیر است که در نوع خود یک رکورد در اسپانیاست. بارسا چنانچه به فینال برسد، پنجمین فینالش در 6 سال اخیر خواهد بود.

دیگر دیدار این مرحله را دو تیم اتلتیک بیلبائو و اسپانیول برگزار خواهند کرد.

** نیمه نهایی جام حذفی (دور رفت)

بارسلونا 3 – ویارئال یک

اتلتیک بیلبائو - اسپانیول

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین