کد خبر: ۲۸۳۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴

واکنش آنچلوتی به احتمال حضورش در بایرن

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به مربیگری در فوتبال آلمان علاقه دارد. او احتمال می‌دهد که روزی هدایت بایرن مونیخ را برعهده گیرد و در این تیم مربیگری کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی از گزینه‌هایی است که احتمال مربیگری او در بایرن مونیخ زیاد است. این مربی ایتالیایی از نامزدهای جانشینی پپ گواردیولا به شمار می‌آید. البته او الان در رئال مادرید است و احتمال جدایی‌اش کم است.

آنچلوتی در گفت‌وگویی که با روزنامه بیلد آلمان داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد. او درباره حضور در بایرن مونیخ گفت: ژابی آلونسو بعد از گفت‌وگویی که با روزنامه "بیلد "داشت تصمیم گرفت که از رئال مادرید جدا شود و به بایرن مونیخ برود. من به خرافات ایمان دارم(با خنده و شوخی) و احتمال دارد که این اتفاق هم برای من تکرار شود. بایرن مونیخ تیم بسیار بزرگی است و نشان داده که توانایی‌های بسیار بالایی دارد. من به فوتبال آلمان علاقه دارم و دوست دارم روزی در این کشور هم مربیگری کنم.

او درباره این سوال که آیا در صورت پیوستن به بایرن مونیخ مشکل زبانی نخواهد داشت، این گونه پاسخ داد: تراپاتونی به اینجا آمد و مربیگری کرد. او یک مربی ایتالیایی است که در اینجا مربیگری کرده است. وقتی او با مشکلی مواجه نشد پس من هم مشکلی نخواهم داشت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: بوندسلیگا پیشرفت چشمگیری داشته است. الان دیگر رقابت‌های بوندسلیگا در سطح لیگ برتر انگلیس و رقابت‌های لیگا است و اصلا ضعیف‌تر از این دو لیگ نیست. تکنولوژی در لیگ آلمان به نهایت خود رسیده است. من علاقه زیادی به لیگ آلمان دارم و دوست دارم که روزی در این کشور تجربه مربیگری داشته باشم. فوتبال آلمان پیشرفت زیادی کرده و این یکی از دلایل اصلی قهرمانی این تیم در جام جهانی 2014 بود.

رئال مادرید در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید هفته آینده به مصاف شالکه رود. آنچلوتی دیدار با این تیم آلمانی را سخت توصیف کرد و گفت: در این دیدار سه بازیکن اصلی خود به نام‌های لوکا مودریچ، سرخیو راموس و رودریگز را در اختیار نداریم.این کار ما را سخت کرده است. شالکه همه ستاره‌های خود را در اختیار دارد و این کار ما را بسیار سخت می‌کند. در این تیم مربی خوب و بزرگی مانند دی ماتئو مربیگری می‌کند که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با چلسی دارد. کار سختی برابر شالکه داریم. شکست آنها را برابر اوگسبورگ دیدم. برایم سخت بود که باور کنم شالکه آن دیدار را واگذار کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین