کد خبر: ۲۸۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

تشییع پیکر رییس دادگستری روانسر در کرمانشاه

شهید سلیم قنبری دادستان شهرستان روانسر روز سه‌شنبه (21 بهمن) مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید و فرزند ده ساله ایشان نیز مجروح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: پیکر شهید سلیم قنبری رییس دادگستری شهرستان روانسر از مقابل دادگستری کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش ایسنا، پیکر شهید سلیم قنبری، رییس دادگستری روانسر که دو روز پیش مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید، با حضور حجت‌الاسلام صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از مسئولین و مردم شهیدپرور کرمانشاه، امروز (23 بهمن) از مقابل دادگستری کرمانشاه تشییع شد.

محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این مراسم شهادت شهید قنبری را به ساحت امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضاییه کشور تسلیت گفت.

وی با اشاره به ارزش والای شهادت، ادامه داد: شهادت به زیارت خدا رفتن و به او رسیدن است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه شهیدان را مورد مغفرت الهی دانست و خاطرنشان کرد: شهید قنبری مظلومانه پیش چشم خانواده‌اش به شهادت رسید.

عدالتخواه از شهید قنبری به عنوان نمونه یک خدمتگذار سالم و صادق در نظام یاد کرد که فردی سلیم‌النفس بود و درعهدی که با خدای خود بست، خیانت نکرد.

وی اظهار کرد: شهید قنبری دلسوز و خدمتگزار مردم روانسر بود.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: پیمان می‌بندیم در راه اجرای عدالت و مبارزه با متجاوزین قاطع و مصمم‌تر از گذشته برخورد کنیم.

در ادامه پیکر شهید قنبری بر روی دستان مردم کرمانشاه تشییع شد و پیکر ایشان برای تدفین به زادگاهش در اسلام آبادغرب منتقل شد.

شهید سلیم قنبری دادستان شهرستان روانسر روز سه‌شنبه (21 بهمن) مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید و فرزند ده ساله ایشان نیز مجروح شد.

فرد ضارب در همان لحظه دستگیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین