کد خبر: ۲۸۳۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

جرارد مصدوم شد

کاپیتان لیورپول به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را تا یک ماه همراهی کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، لیورپول در این فصل پرفراز و نشیب ظاهر شده و نتوانسته عملکرد باثباتی از خود نشان دهد. استیون جرارد کاپیتان لیورپول در این فصل توانسته بازی‌های خوب و قابل قبولی از خود نشان دهد. او در بازی اخیر خود برابر تاتنهام توانست برای تیمش گلزنی کند تا زمینه ساز پیروزی برابر تیم لندنی شود.

استیون جرارد کاپیتان لیورپول از ناحیه همسترینگ پای خود دچار مصدومیت شد تا نتواند در بازی های حساس آینده تیمش را همراهی کند. جرارد به دلیل مصدومیت همسترینگ نمی‌تواند تیم را در سه هفته آینده همراهی کند. جرارد که در بازی برابر تاتنهام توانست گل دوم تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، دقایقی بعد از ترکیب خارج شد و جای خود را به دژان لووِرن داد.

استیون جرارد با گلزنی برابر تاتنهام توانست تعداد گل‌هایش را در تیم لیورپول به عدد 183 برساند تا با تعداد گل رابی فاولر برابر کند. به این ترتیب با مصدومیت جرارد این بازیکن نمی تواند در بازی برابر کریستال‌پالاس در جام حذفی و بازی برابر بشیکتاش در لیگ قهرمانان اروپا تیمش را همراهی کند. البته جرارد می تواند در بازی برابر منچستر سیتی در لیگ برتر تیمش را همراهی کند.

لیورپول بعد از فصل جاری دیگر استیون جرارد کاپیتان خود را در اختیار نخواهد داشت. جرارد 34 ساله که 17 سال است برای لیورپول بازی می کند اعلام کرد که آخرین فصل حضور خود را در لیورپول پشت سر می گذارد و همین باعث شده است تا نگرانی در بین هواداران لیورپول به وجود آید. قرمزپوشان آنفیلد این نگرانی را دارند که بعد از جرارد چه کسی رهبری این تیم را برعهده خواهد گرفت و این طبیعی است، چرا که جرارد شخصیتی کاریزماتیک در میدان داشت و لیورپولی‌ها به او عادت کرده بودند. برندان راجرز که به خوبی نگرانی هواداران تیمش را احساس کرد اعلام کرد که لیورپول جرارد دیگری در اختیار دارد و نباید کسی نگران شود. این مربی ایرلندی از انتخاب هندرسون به عنوان کاپیتان جدید لیورپول خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین