کد خبر: ۲۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

مدیرکل هواشناسی: هوای خوزستان از فردا صاف می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: غبار و ناپایداری هوای این استان تا پایان وقت پنجشنبه به اتمام می رسد و از فردا آسمان اهواز و دیگر شهرهای خوزستان صاف باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: کوروش بهادری پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: پیش بینی می شود تا سه یا چهار روز آینده آسمان خوزستان صاف باشد.

وی بیان داشت: شهرستان های امیدیه، دهدز، ماهشهر، مسجد سلیمان و لالی در خوزستان در صبح پنجشنبه شاهد بارندگی بود که در کاهش ناپایداری ها و گرد و غباری که از چند روز پیش در هوای این استان وجود داشت، بسیار موثر بود.

بهادری گفت: تا ساعت 23 امشب آسمان نقاط شمالی و شرقی خوزستان بارانی خواهد بود ولی در جنوب و اهواز هیچگونه بارندگی پیش بینی نمی شود.

وی افزود: توده گرد و غباری صبح امروز از سوی کشور عربستان در حال حرکت بوده که هوای کشور کویت را تحت تاثیر قرار داده و هم اکنون با ورود به خوزستان، هوای شهر بستان، شهرستان دشت آزادگان ، شادگان و آبادان را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: میزان ریزگردهای این پدیده همچون روزهای گذشته زیاد نیست و هم اکنون غلظت ریزگردها در شهرهای مذکور بیش از 450 میکروگرم بر متر مکعب و شعاع دید حدود چهار کیلومتر است.

بهادری افزود: این پدیده هوای شهرستان اهواز را نیز تحت تاثیر قرار می دهد اما میزان ریزگردها بالا نخواهد بود و مردم می توانند به کارهای روزمره خود بپردازند.

وی پیش بینی کرد که این پدیده تا ساعت 16 از آسمان اهواز خارج و هوای اهواز به پایداری برسد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین