کد خبر: ۲۸۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

تساوی بدون گل پرسپولیس و پدیده در پایان نیمه نخست

دیدار پرسپولیس و پدیده در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران پدیده مشهد از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار یاران پدیده بازی بهتری به نمایش گذاشتند و توانستند چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه پرسپولیس خلق کنند اما پرسپولیسی‌ها هم در دقایقی از بازی سعی داشتند روی دروازه پدیده فرصت گلزنی ایجاد کنند که با هوشیاری مدافعان این تیم این فرصت‌ها به گل تبدیل نشد.

گزارش نیمه نخست:

دقیقه 11: روی توپ ارسالی از سمت چپ، یونس شاکری در چند قدمی دروازه یک فرصت خوب گلزنی به دست آورد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 19: میلاد غریبی توپ را از سمت راست روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که این توپ مستقیما به سمت دروازه پرسپولیس رفت و با هوشیاری سوشا مکانی، تبدیل به کرنر شد. اگر مکانی به موقع عکس‌العمل نشان نمی‌داد این توپ به گل تبدیل می‌شد.

دقیقه 20: پرسپولیسی‌ها که می‌خواستند خودی نشان دهند روی ضدحمله گابریل، بابک حاتمی را درون محوطه جریمه با دروازه‌بان پدیده تک به تک ساختند اما حاتمی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 21: محمدمهدی نظری پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک فرصت شوت‌زنی شد اما ضربه پای راست او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: هادی نورزی از سمت راست توپ را به زیبایی روی دروازه پدیده ارسال کرد اما خروج به موقع مجتبی روشنگر باعث شد عالیشاه نتواند از این فرصت استفاده کند.

پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، رضا نورمحمدی، امید عالیشاه، هادی نوروزی، احمد نوراللهی، محمد نوری، گابریل، مهدی طارمی و بابک حاتمی به میدان رفت.

پدیده نیز با ترکیب مجتبی روشنگر، محمد غلامی، یونس شاکری، مسعود نظرزاده، میلاد غریبی، بهادر نسیم‌اف، سعید قزل، محمد صلصالی، رضا ناصحی، محمدمهدی نظری و رضا حقیقی در میدان حاضر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین