کد خبر: ۲۸۳۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰

دفاع حسینیان از احمدی‌نژاد و افشای اختلافات عمیق بین اصولگرایان

عضو جبهه پایداری ضمن دفاع از محمود احمدی‌نژاد و انتقاد از رفتارهای سختگیرانه با وی و بیان اینکه احمدی‌نژاد یک بچه تخس بود"، به اختلافات اصولگرایان اشاره کرد و گفت: اختلاف در مجموعه اصولگرایی طوری است که جلسه مربوط به آیت الله یزدی،آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح یزدی، با هدایت غلط فکری یکی از افراد موثر و مسئول لغو شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: روح ا.. حسینیان، نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اعضای جبهه پایداری با ذکر خاطره‌ای از شهید مطهری درباره چگونگی موفقیت حضرت امام(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی گفت: شهید مطهری یکبار از حضرت امام(ره) اجازه جهاد گرفته بود که با مخالفت امام مواجه شد. وی خطاب به امام عرض می‌کند که تحلیل طبیعی بر این است که امکان سقوط رژیمی که از امکانات و دستگاه اطلاعاتی منسجمی برخوردار است وجود ندارد. حضرت امام خطاب به شهید مطهری فرمودند که چند روز دیگر انقلاب پیروز خواهد شد. شهید مطهری از حضرت امام می‌پرسد که شما از علم غیب می‌گویید یا تحلیل طبیعی؟ امام دوباره می‌فرماید که به خواست خدا انقلاب پیروز خواهد شد.

به گزارش خرداد، این عضو جبهه پایداری که با سایت آناج گفت‌وگو کرده است، در ادامه با بیان اینکه "تحلیل بنده این است که حضرت امام(ره) از علم غیب برخوردار نبود ایشان مهندسی عالم را کشف کرده بود"، گفت: شاه قبل از انقلاب برای آرام کردن مردم، تمامی مدل های حکومتی را امتحان کرد ولی موثر نبود. او در زمان‌های مختلف دولت های مختلفی همچون دولت اقتصادی، دولت آشتی ملی،حکومت نظامی، دولت ملی گرا را روی کار آورد... روسای جمهور 4 قدرت دنیا به این نتیجه رسیده بودند که گرچه رژیم شاه ساقط شدنی است اما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا (امام) خمینی به پیروزی نرسد. طوری که رئیس‌جمهور آمریکا مستقیما عملیات قتل عام میدان ژاله 17 شهریور را مورد حمایت و ترغیب قرار داد. 
 
 عضو جبهه پایداری با درارتباط‌بودن جهان بینی الهی در مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: در مذاکرات دولت جمهوری اسلامی با نرمش‌های فراوان حجت را برای طرف مقابل تمام کرد. اما طرف مقابل در نشست‌های مختلف، مثل گذشته به نتایج وحشتناکی رسید که حتی تعجب جناب ظریف را هم برانگیخت. 

تقاضای رئیس جمهور بولیوی از احمدی‌نژاد 
 
حسینیان در خصوص علت رفتارهای برخی اصولگرایان و دولت احمدی‌نژاد، بدون اشاره به آسیب‌هایی که دولت احمدی‌نژاد به کشور و مردم وارد کرد، اظهار داشت: احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری بود که خدمات بسیار فراوانی در دولت وی انجام شد. عزت ملی جمهوری اسلامی در دوران وی به صورت چشمگیری در میان ملت‌ها و حتی دولت‌های مختلف بالا رفت. طوری که رئیس‌جمهور بولیوی در ایام انتخابات ریاست جمهوریش از آقای احمدی‌نژاد به این علت که دیدار با وی در رای آوریش موثر است، دعوت می‌کرد. 

نتایج بد رفتار سختگیرانه نسبت به احمدی‌نژاد
 
وی در ادامه با بیان اینکه "انتقاد رفتار سختگیرانه با آقای احمدی‌نژاد را قبول دارم و معتقدم که این رفتار نتایج بدی را در پی داشت که شاهد بودیم"، تصریح کرد: بعضا تصمیمات بد و لجاجت وی باعث شد که این رویکرد از برخی اصولگرایان شعله ور شود. بنده در دوران خانه‌نشینی احمدی‌نژاد ساعت‌ها با وی صحبت کردم و به ایشان می‌گفتم که رفتار شما در بیرون تلقی ایستادن در مقابل رهبری را نمود می‌دهد و بهتر است به این روال پایان دهید. اما وی تاکید داشت که من به ولایت نزدیک‌تر هستم و حضرت آقا را بیشتر از شما دوست دارم.  البته این اعتقاد بنده است که رابطه احمدی نژاد با رهبری به قول خودش رابطه پدر و پسری است. و اشتباهات وی منجر نمی‌شود که او را ضد ولایت بنامیم. او حقیقتا مرید حضرت آقا و ولایت است... معتقدم که احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت.

لغوجلسه بزرگان اصولگرا با هدایت فکری یکی از افراد موثر 
 
وی درخصوص ترکیب آینده مجلس گفت: عوامل مختلفی بر ترکیب آینده مجلس موثر است. نتیجه مذاکرات، نحوه رویارویی آقای روحانی با منتقدان با هدف درگیری و دوقطبی‌کردن جامعه و به صحنه‌آوردن قشر خاکستری، اختلاف یا عدم اختلاف در گروههای مختلف اصولگرایی مواردی است که در ترکیب آینده مجلس موثر می باشند. اختلاف در مجموعه اصولگرایی طوری است که جلسه مربوط به آیت الله یزدی،آیت الله موحدی کرمانی و آیت الله مصباح یزدی، با هدایت غلط فکری یکی از افراد موثر و مسئول لغو شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین