کد خبر: ۲۸۳۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱

وزیر ورزش: رضازاده باید قانون را بپذیرد

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید حسین رضازاده حتی اگر به مدت 5 دقیقه در جایی دیگر کار کند از لحاظ قانونی دوشغله محسوب می‌شود. او تاکید دارد که رضازاده باید قانون را بپذیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمود گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت حسین رضازاده برای حضور در انتخابات فدراسیون وزنه برداری اظهار کرد: انتخابات فدراسیون وزنه برداری به زودی انجام می شود. حسین رضازاده نیز باید بین شورای شهر و فدراسیون یکی را انتخاب کند. حتی اگر او به مدت 5 دقیقه برای جایی دیگر وقت بگذارد به لحاظ قانون دو شغله محسوب می‌شود. سازمان بازرسی کل کشور اجازه حضور او را در هر دو جا نمی‌دهد. و این چیزی است که قانون تعیین کرده بنابراین حسین رضازاده باید قانون را بپذیرد.

وی ادامه داد: حسین رضازاده اگر می‌خواهد در انتخابات فدراسیون وزنه برداری شرکت کند باید روز انتخابات استعفای پذیرفته شده خود را برای مجمع بیاورد. در غیر این صورت احتمالا نماینده بازرسی کل کشور از حضور او در انتخابات جلوگیری خواهد کرد.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی برای فدراسیون وزنه برداری سرپرست تعیین می شود، گفت: اسفندماه دوره ریاست رضازاده به پایان می رسد و همان موقع برای فدراسیون وزنه برداری حتما سرپرست تعیین می‌شود.

وزیر ورزش درباره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه فجر نیز بیان کرد: مسابقات خوبی است ،‌از کیفیت خوبی برخوردار است ، به لحاظ کمی نیز نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد. امیدوارم در سال آینده پررونق‌تر شود. تنها مشکل مکان وجود دارد که امیدوارم برای سال آینده فدراسیون پیش‌بینی کند تا فضای بزرگتری را برای برگزاری این رقابت‌ها درنظر بگیرد. البته ما خواستیم که مسابقات دهه فجر در سالن بزرگتری برگزار شود اما فدراسیون اعلام کرد که مکاتبات لازم را انجام داده و بنابر احتیاط امسال نیز این رقابت ها در سالن خود فدراسیون برگزار می‌شود. امیدوارم سال آینده فضای بهتر، مناسب‌تر و بزرگ‌تری را برای این رقابت‌ها درنظر بگیرند.

وی افزود: مسابقات دهه فجر به افزایش کیفیت بازیکنان ایران کمک زیادی می‌کند و امیدوارم بتوانند بدمینتون را توسعه خوبی دهند البته بدمینتون در ایران از لحاظ کمی توسعه پیدا کرده و در پارک‌ها و فضاهای باز شاهد این افزایش کمی هستیم اما وظیفه فدراسیون این است که این کمیت‌ها را در جایی به نام باشگاه‌ یا تیم متمرکز کند تا تحت نظارت مربیان ملی و مربیانی که تحت نظر فدراسیون هستند کیفیت افزایی یابند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین