کد خبر: ۲۸۳۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

زورگیری از خانم‌های جوان در جاده خاکی

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری سارق طلاجات و کشف 6 فقره سرقت خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ جعفر علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت:مأموران کلانتری۱۱مرکزی در پی شکایت شخصی در خصوص سرقت طلاجات وی توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو سواری، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود:شخص مالباخته به مأموران انتظامی گفت، در راه بازگشت به منزل سوار یک خودروی سواری شخصی شدم که راننده پس از طی مسافتی به جاده خاکی رفت و با تهدید چاقو النگو‌هایم را به ارزش ۶۰ میلیون ریال قیچی کرده و به سرقت برد. 

سرهنگ علیزاده ادامه داد: مأموران انتظامی با همکاری مالباخته، شماره پلاک خودرو و چهره سارق را شناسایی کرده و سپس آدرس سارق را بدست آورده و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی وارد مخفیگاه وی شده و متهم را به نام "الف-ش" دستگیر کرده و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند. 

این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی جرم خود را قبول کرده و در ادامه به 6 فقره سرقت طلاجات مسافران خانم با خودروی شخصی خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد. 

رئیس پلیس رباط کریم در پایان ضمن هشدار به شهروندان گفت: جهت رفت و آمد به محل کار، دانشگاه، خرید و غیره حتماً از اتوبوس‌های واحد و تاکسی‌های خطی شهری استفاده کرده و ترجیحاً کد و یا شماره خودرو را برداشته و در صورت مواجه شدن با چنین افرادی سریعاً با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین