کد خبر: ۲۸۴۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

ثبت‌نام جاماندگان آزمون دستیاری از اول اسفند

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت: داوطلبان واجد شرایطی که تا کنون در آزمون دستیاری ثبت نام نکرده اند می‌توانند از تاریخ اول تا 6 اسفندماه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر پورکاظمی در گفت‌و‌گو با ایسنا،درمورد تاریخ برگزاری آزمون دستیاری اظهار کرد: تاریخ برگزاری آزمون دستیاری 10 اردیبهشت ماه سال 94 بوده و کارت داوطلبان هفتم الی نهم اردیبهشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می‌شود.

وی درمورد روش نمره دهی در این آزمون توضیح داد: روش نمره دهی در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی همانند روال گذشته است.کلید سوالات آزمون نیز ظهر روز شنبه 12 اردیبهشت ماه منتشر می شود.

امکان ثبت‌نام جاماندگان آزمون ارشد پزشکی تا 30 بهمن


رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت در ادامه درمورد آزمون کارشناسی ارشد رشته های علوم پزشکی نیز اظهار کرد: همچنین این امکان برای داوطلبان واجد شرایطی که تا کنون موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی نشده اند فراهم شده تا از تاریخ 25 بهمن الی 30 بهمن نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

دکتر پورکاظمی در مورد زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: این آزمون در صبح و عصر 31 اردیبهشت و اول خرداد 94 برگزار خواهد شد و تفاوت مهم آن با آزمون‌های سال گذشته در این است که برخی از داوطلبان با توجه به مدرک لیسانس مرتبط، می‌توانند در دو رشته متفاوت شرکت کنند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی صورت میگیرد، افزود: افرادی که در دو رشته شرکت می‌کنند باید هزینه هر دو رشته را پرداخت کنند. ضمن اینکه هزینه آزمون‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت توسط هیئت دولت تعیین می‌شود و بر اساس تصمیم هیئت دولت هزینه ثبت نام در این آزمون 25 هزار تومان اعلام شده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین