کد خبر: ۲۸۴۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

تولید روزانه 8 هزار تن پسماند در تهران

آرام بیان داشت: در خصوص پسماندهای ساختمانی، در آینده قراردادهایی با شرکت‌های خصوصی منعقد می‌شود که نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی این نوع پسماندها اقدام شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: روزانه در شهرستان تهران ۸۰۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که در خصوص ساماندهی آن تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش فارس، غلامحسین آرام در حاشیه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این کارگروه اظهار داشت: کارگروه پسماند شهرستان براساس دستورالعمل و اختیارات قانونی به صورت مرتب و ماهانه در طول سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حدود 8 هزار تن در طول روز تولید پسماند داریم و حدود 60 هزار تن نیز مخلوط نخاله ساختمانی در تهران تولید می‌شود که باید برای ساماندهی این پسماندها تصمیماتی اتخاذ شود.

آرام بیان داشت: در خصوص پسماندهای ساختمانی، در آینده قراردادهایی با شرکت‌های خصوصی منعقد می‌شود که نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی این نوع پسماندها اقدام شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران درباره پسماندهای بیمارستانی اظهار داشت: جلسات مختلفی در این خصوص برگزار شده است و دستگاه‌های مرتبط باید همکاری بیشتری را برای جمع‌آوری، دفن و بی‌خطرسازی این نوع زباله‌ها در دستورکار داشته باشند.

وی ادامه داد: در منطقه 18 و 19 شهر تهران و در خلازیر و تقی‌آباد نیز جمع‌آوری ضایعات و سوزاندن آن را داریم که این اقدام، مشکلات عدیده‌ای را برای اهالی آن منطقه به وجود آورده است، لذا در این جلسه مصوب شد تا سه ماه آینده سازمان پسماند شهرداری تهران، منطقه 18 و 19 محیط زیست باید در این خصوص برنامه‌ای را تدوین و راهکارهای لازم را ارائه دهد.

آرام درباره مشکلات ارتش و شهرداری تهران در خصوص گودال سیاه‌کوه اظهار داشت: با توجه به گزارش‌هایی که شهرداری تهران و نماینده ارتش در این جلسه ارائه داد، مقرر شد جلسه دیگری برگزار شود و نظر نهایی را در خصوص تخلیه نخاله‌های ساختمانی در این محل برگزار و نتیجه نهایی را اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین