کد خبر: ۲۸۴۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

قصاص مرد 66ساله به جرم قتل دایی82ساله اش

روز گذشته مرد ۶۶ساله اي که دايي پير خود را به خاطر اختلافات کشاورزي به قتل رسانده بود، در زندان مرکزي مشهد قصاص شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اين حادثه در تاريخ 87.6.26 در يکي از روستاهاي قوچان در حالي رخ داد که مرد با دايي ۸۲ساله اش در زمين هاي کشاورزي و به خاطر اختلاف بر سر آبياري باغ درگير شد و او را با ضربات چوب به قتل رساند. او سپس جسد پيرمرد را در زير سنگ ها دفن کرد، اما مدتي بعد جسد دچار فساد نعشي شد و ماجراي اين جنايت با دستگيري متهم لو رفت.

به گزارش خراسان، با انجام تحقيقات مقدماتي در قوچان، اين پرونده جنايي به شعبه هفتم دادگاه کيفري استان خراسان ارسال شد و متهم مذکور پس از برگزاري چندين جلسه محاکمه با توجه به اقارير صريح، محتويات پرونده، گزارش مأموران و پزشکي قانوني به قصاص نفس محکوم شد، اما رأي صادره با اعتراض وکيل مدافع متهم رو به رو شد و در شعبه ۱۱ ديوان عالي کشور مورد رسيدگي دقيق تر قرار گرفت. اين در حالي بود که قضات ديوان عالي نيز پس از بررسي محتويات پرونده، رأي صادره از سوي دادگاه کيفري خراسان رضوي را تأييد کردند و بدين ترتيب، اين پرونده جنايي براي اجراي حکم، به يکي از شعبه هاي اجراي احکام دادسراي مشهد ارسال شد.

بنابراين گزارش، سپيده دم روز گذشته و پس از فراهم شدن مقدمات اجراي حکم، قاتل پاي چوبه دار رفت و در حالي که مسئولان قضايي اجراي احکام، پزشک قانوني و ديگر مسئولان ذي ربط حضور داشتند به دار مجازات آويخته شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین