کد خبر: ۲۸۴۵۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
توسط رییس جمهوری؛

دستور اعطای مزایا و تسهیلات به قرآن آموزان ابلاغ شد

ماده واحده «اعطای مزایا و تسهیلات به دارندگان گواهینامه های تخصصی درجه یک و دو حفظ، قرائت و آموزش قرآن کریم» توسط دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجرا ابلاغ شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این ماده واحده به بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

مطابق این ماده واحده دارندگان گواهینامه های تخصصی درجه یک و دو حفظ، قرائت و آموزش قرآن کریم، در فهرست افتخارات(فعالیت های نخبگانی) بنیاد ملی نخبگان قرار می گیرند.

همچنین چنانچه دانش آموخته یکی از رشته های قرآنی مجموعه الهیات و معارف اسلامی در یکی از مقاطع دانشگاهی باشند، می توانند بدون شرکت در آزمون و با اخذ پذیرش دانشگاه محل تقاضای خود در یک مقطع بالاتر در همان رشته ادامه تحصیل دهند.

افزون بر این دانش آموختگان دانشگاهی سایر رشته ها که موفق به اخذ گواهینامه های فوق الذکر شده اند، در صورت کسب حداقل هشتاد درصد امتیاز نهایی آخرین نفر پذیرفته شده در رشته مورد تقاضا، پذیرفته خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین