کد خبر: ۲۸۴۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

حاشيه هاي سفر ابتكار به اهواز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصر ديروز نشست خبري براي سفر ابتكار به خوزستان و اهواز برگزار شد كه با حاشيه هاي بسياري همراه بود و سوال بسياري از خبرنگاران در اين جلسه اين بود كه چرا رييس سازمان محيط زيست دير به شهر اهواز سفر كرده است: سوالات متعددي كه معصومه ابتكار با آرامش به آنها پاسخ داد. ابتكار در اين نشست حتي سعي كرد به برخي نمايندگان منتقد خود نيز پاسخ دهد. او در پاسخ به يكي از نمايندگان كه گفته بود بهتر است او در خانه بماند و آشپزي كند، گفت: آشپزي كار بسيار مهمي است و طبخ كردن آنقدر اهميت دارد كه در روز عاشورا كه به عنوان يكي از عزيزترين روزهاي ما مسلمانان هست ما طبخ مي كنيم براي امام حسين(ع)، ضمن اينكه آشپزي تنها مختص زنان نيست و بهترين آشپزهاي دنيا مردان هستند.

به گزارش اعتماد، ابتكار در ادامه به خبرنگاري كه شعر مشهور شهريار «آمدي جانم به قربانت ولي حالاچرا....» را خواند، گفت: اين پديده كه الان خوزستان با آن روبه رو شده است سال هاست كه گريبان مردم سيستان و بلوچستان را گرفته است و در برخي از شهرهاي اين استان مردم صبح ها وقتي از خواب بيدار مي شوند حتي نمي توانند در خانه هاي خود را از شدت شن هاي روان باز كنند زيرا پشت در منازل شان انبوهي از خاك جمع شده است.

در ادامه خبرنگار ديگري باز حضور ابتكار را «نوشداروي بعد از مرگ سهراب» دانست و او گفت: «آيا به صرف اينكه من اينجا بيايم و حضور نمايشي داشته باشم مشكل استان حل خواهد شد؟ من در اين مدت دائم با مجلس و دولت رايزني داشته ام، با معاونان در سازمان و مسوولان استاني جلسه داشته ايم و در ارتباط بوده ايم و الان با يك بسته پيشنهادي راه حل هاي كوتاه مدت و بلندمدت به اينجا آمده ام. به رغم اينكه مي گويند من به استان خوزستان دير آمده ام اما از ابتداي دولت تاكنون چهار بار به خوزستان سفر كرده ام، در حالي كه هنوز به برخي از استان ها نرفته ام.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین