کد خبر: ۲۸۴۷۰۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳

برد تراکتورسازی در اولین حضور اولیویرا روی نیمکت/ فولاد بازهم فرصت به صدرنشینی "نه" گفت

تراکتورسازی تبریز با هدایت مربی پرتغالی خود در خانه نفت مسجد سلیمان به پیروزی رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال تراکتوراسازی که با کنار گذاشتن رسول خطیبی بار دیگر تونی اولیویرا را روی نیمکت خود می‌بیند، با نتیجه دو بر یک مقابل میزبان قعرنشین خود، نفت مسجد سلیمان به برتری رسید.

در این دیدار، حمید بوحمدان در دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی برای نفت مسجد سلیمان و سامان نریمان جهان و لوسیانو ادینیو در دقایق 32 و 83 برای سرخپوشان تبریزی گلزنی کردند.

فردین عابدینی و مهدی کیانی از تراکتورسازی و روسلان وازلگینوف از تیم میزبان با کارت زرد داور جریمه شدند. ضمن اینکه حبیب گردانی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

تراکتورسازی با این برد 38 امتیازی شد و موقتا در رده دوم جدول قرار گرفت. نفت نیز با همان 19 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

در دیگر دیدار این هفته سایپای البرز در زمین خود با نتیجه سه بر یک فولاد خوزستان را شکست داد تا دومین باخت متوالی یاران اسکوچیچ را رقم بزند.

گلهای سایپا را روزبه شاه علی دوست، حامد شیری و محسن ارزانی به ثمر رساندند و تک گل فولاد را آلوز نانگ کامرونی وارد دروازه کرد.

سایپا با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده هفتم باقی ماند و فولاد که یک بار دیگر فرصت صدرنشینی را از دست داد با 37 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین