کد خبر: ۲۸۴۷۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

توقف پرسپولیس مقابل صبا/درخشان می‌ماند؟

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صبای قم با تساوی بدون گل متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس تهران از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی میزبان صبای قم بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز بازی دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند اما در ادامه این پرسپولیسی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه صبا خلق کردند. پرسپولیسی‌ها سعی داشتند با ایجاد فرصت گلزنی، دروازه سفیدپوشان صبا را تهدید کنند اما مدافع این تیم با هوشیاری کامل فرصت را از مهاجمان پرسپولیس می‌گرفتند.

نیمه نخست
دقیقه 4: بابک حاتمی پشت محوطه جریمه صبا توپ برگشتی مدافعان این تیم را در اختیار گرفت اما ضربه پای راست او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16:‌ روی پاس خوب مهدی طارمی، هادی نوروزی درون محوطه جریمه فرصت خوبی به دست آورد تا دروازه صبا را باز کند اما هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان این تیم باعث شد هدی نوروزی نتواند ضربه‌ای به توپ بزند و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 26: مهدی طارمی درون محوطه جریمه حرکت زیبایی را انجام داد اما در با دخالت مهرداد طهماسبی این فرصت خوب از طارمی گرفته شد و در ادامه مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرده و دروازه صبا را باز کنند.

دقیقه 33: امید عالیشاه پشت محوطه جریمه پرسپولیس یک فرصت خوب شوت‌زنی به دست آورد اما ضربه او با واکنش خوب طهماسبی همراه شد و توپ به کرنر رفت.

دقیقه 39: صبایی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی در سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس شدند اما ضربه پای راست جواد کاظمیان را سوشا مکانی به خوبی مهار کرد.

با آغاز نیمه دوم بازی متعادلی را شاهد بودیم و در اکثر دقایق توپ در میانه زمین در جریان بود. صبایی‌ها که به دنبال کسب یک امتیاز دیدار بودند سعی داشتند با انجام یک بازی تدافعی به این هدف برسند اما پرسپولیسی‌ها با طراحی حملاتی سعی در باز کردن دروازه حریف داشتند.

نیمه دوم
دقیقه 49: جواد کاظمیان توپ را به زیبایی روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد اما ضربه سر پیروز قربانی با اختلاف کمی از کنار دروازه سرخ‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه 71: احمد نوراللهی پشت محوطه جریمه صبا یک فرصت خوب شوت‌زنی به دست آورد اما ضربه او را مهرداد طهماسبی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 82: ارسال خوب گابریل از روی ضربه ایستگاهی به محمد نوری رسید اما ضربه سر او با بدشانسی به تیر دروازه خورد تا آه از نهاد هواداران بلند شود.

دقیقه 86: همکاری پرسپولیسی‌ها و پاس نوری در نهایت به عباس زاده ختم شد که او در محوطه شش قدم شوت زد اما طهماسبی به زیبایی مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد.

پرسپولیس امروز با ترکیب سوشا مکانی، امید عالیشاه (پیام صادقیان، 63)، مایکل اومانا، محمد نوری، مهدی طارمی (محمد عباس‌زاده، 76)، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمید علی‌عسگری، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل و بابک حاتمی به میدان رفت.

صبا نیز با ترکیب مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، محمدامین آرام طبع، فیروز قربانی، جواد کاظمیان (محمد حیدری، 79)، حسین کوشکی، محمد اوسانی (ایوب کلانتری، 65) ، فرشید باقری و سعید مهدی‌پور به میدان رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین