کد خبر: ۲۸۴۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

انحراف به چپ دو موتورسیکلت در محوراسفندک-سراوان پنج کشته برجای گذاشت

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با وانت تویوتا در محور فرعی 'اسفندک- سراوان' پنج کشته برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ 'ایوب شرافتی' افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در کیلومتر 85 محور شنی خاکی 'اسفندک –سراوان' بین دو دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه وانت تویوتا بلافاصله تیم گشت پلیس راه در محل حاضر شد.

وی ادامه داد: در این حادثه دو موتورسیکلت به علت انحراف به چپ با یک دستگاه خودرو تویوتا برخورد کرده که در اثر شدت ضربات وارده پنج نفر از سرنشینان هر دو موتورسیکلت در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان ضمن اشاره به اینکه این تصادف در محور فرعی و خارج از حریم راه و در شب به وقوع پیوسته خاطر نشان کرد: انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز از مهمترین تخلفاتی هستند که باعث وقوع تصادفات می شوند لذا رانندگان با پرهیز از این گونه تخلفات می توانند از وقوع چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

شهرستان سراوان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در منطقه مرزی با پاکستان و رفت و آمد زیاد خودروها به ویژه خودروهای حامل موادسوختی قاچاق و قاچاقچیان انسان همواره با حوادث گوناگون رانندگی رو به رو است.

حوادث رانندگی ناشی از سرعت زیاد و برخورد خودروهای حامل قاچاق اتباع بیگانه همه ساله زیانهای فراوانی به بخش بهداشت و درمان وارد می کنند و خودروهای حامل مواد سوختی قاچاق نیز معمولا منجر به آتش سوزی و سوختن برخی رانندگان و سرنشینان آنها می شود.

سراوان در 334 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راهها و گستره زیاد دارای دو قرارگاه پلیس راه در شمال و جنوب این استان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین