کد خبر: ۲۸۴۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۲

وزیربهداشت: ادامه طرح‌های نظام تحول سلامت نیازمند تخصیص اعتبارات است

بوشهر- ایرنا- وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای کامل برنامه های طرح تحول نظام سلامت نیازمند توجه مجلس شورای اسلامی به تخصیص اعتبارات پیشنهادی است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی بعدازظهر جمعه در شهرستان دشتی پس از انجام 12 عمل جراجی آب مروارید در روستای زیارت ساحلی دشتی در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم با کمک مجلس شورای اسالمی بتوانیم بقیه حلقه های طرح تحول نظام سلامت را در کشور اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: کاروان نوآوران سلامت در روستای زیارت ساحلی شهرستان دشتی طی سه ماه، چهار هزار و 700 نفر بیماران بخش چشم و سه هزار و 900 نفر در بخش دندانپزشکی بصورت رایگان درمان شدند.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: در این مدت یک هزار و 400 عینک طبی نیازمند بیماران معاینه شده به صورت رایگان در اختیار افراد ویزیت شده قرار گرفته است.

استاندار بوشهر نیز گفت: کلینیک دندان پزشکی در شهرستان دیلم راه اندازی شده که با موافقت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلینیک دندان پزشکی در 9 شهرستان دیگر استان بوشهر راه اندازی می شود. 

مصطفی سالاری افزود: برای توسعه خدمات دندان پزشکی راه اندازی کلینیک های تخصصی ضروری است که برهمین اساس توافقاتی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص به عمل آمد.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات دندانپزشکی در مناطق دورافتاده و محروم در استان بوشهر، واحد سیاردندانپزشکی در این استان راه اندازی می شود تا مردم مناطق محروم و دور دست از این خدمات درمانی بهره مند شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین