کد خبر: ۲۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

ذوالنور: اگر اسرائیل غلطی بکند ظرف کمتر از ده دقیقه تل‌آویو را نابود می‌کنیم

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: اگر رژیم صهیونیستی غلطی بکند، موشک‌های ما ظرف کمتر از ده دقیقه "تل‌آویو " را نابود می‌کنند و فرموده امام خمینی(ره) تحقق می‌یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور" مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره اظهارات اخیر "لیبرمن" درباره لزوم عملی شدن اظهارات نتانیاهو مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی امروز اعتقاد داشته باشد که پیروز جنگ اوست، امروز را به فردا موکول نمی‌کند و اقدامی را انجام می‌دهد و البته توانایی چنین کاری را ندارد.  

آن‌ها هیچ وقت چنین غلطی را نمی‌کنند 

وی ادامه داد: آن‌ها هیچ وقت چنین غلطی را نمی‌کنند، چون ما هزینه ریسک‌پذیری را بالا بردیم و چندین سال است که می‌گویند اما اقدامی نمی‌کنند و این نشان می‌دهد که ما هزینه را افزایش دادیم.
 
فرموده امام خمینی(ره) تحقق خواهد یافت/ تل‌آویو ظرف کمتر از 10 دقیقه نابود می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنور با اشاره به این که آن‌ها (صهیونیست‌ها) فقط ارعاب می‌کنند و نمی‌توانند اقدامی را انجام دهند، یادآور شد: اگر رژیم صهیونیستی بخت شوم خود را آزمایش کند و موشکی بزند قبل از این که گرد و خاک موشک در زمین ما باشد، این همزمان با روی لانچر رفتن و شلیک موشک‌های ما است که ظرف 6، 7 دقیقه این موشک‌ها به قلب "تل‌آویو" می‌رسد و رژیم صهیونیستی را نابود کرده و فرموده امام خمینی(ره) تحقق خواهد یافت.
 
صهیونیست‌ها ترسو و بزدل هستند/ حتی نتوانستند از پس حماس بربیایند

وی با بیان این‌که صهیونیست‌ها ترسو و بزدل هستند و حتی نتوانستند از پس حماس بربیایند، اظهار داشت: قدرت حماس و حزب‌الله برابر قدرت تنها یکی از یگان‌های ما است؛ صهیونیست‌ها از پس مقاومت اسلامی برنیامدند و این سخنان را برای تقویت روحیه شهرک‌نشینانی مطرح می‌کنند که با مهاجرت معکوس خود باعث به خطر افتادن حیات صهیونیست‌ها می‌شوند.
 
مهاجرت معکوس یعنی مرگ رژیم صهیونیستی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: مهاجرت معکوس یعنی مرگ رژیم صهیونیستی و آن‌ها با روحیه دادن به شهرک‌نشینان صهیونیست می‌خواهند روحیه از دست رفته آن‌ها را احیا کرده و یا با "ایران‌هراسی" سعی می‌کنند همراهی صهیونیسم بین‌الملل و قدرت‌های شیطانی را به دست آورند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین