کد خبر: ۲۸۵۲۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

انتقاد از صداوسیما در مراسم مرحومه خاتمی/رسانه ملی انصاف داشته باشـد

خطیب مراسم ترحیم خانم فاطمه خاتمی، از نحوه عملکرد صدا و سیما و سیاست دوگانه رسانه ملی در عدم پوشش خبری برخی مراسم و مناسبت‌ها انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی غروی در مراسم ختم همشیره رئیس دولت اصلاحات که در مسجد حظیره شهر یزد برگزار شد، گفت: وقتی یک هنرپیشه فوت می‌کند، صدا و سیما برنامه‌هایش را قطع می‌کند، ولی حالا یک زن ولایت‌مدار از بیت محبوب و ریشه دار، مدافع حضرت امام (ره) فوت کرده ولی آنگونه که شایسته این بانوی مکرمه بود اطلاع رسانی نشد. رسانه ملی بهتر است انصاف داشته باشد. غروی افزود: به عنوان یک منبری آزاد و آزاداندیش می‌گویم، این بانو انتسابش به بیتی است که امام(ره) به خاطر فوت آیت‌الله خاتمی امام جمعه وقت یزد دفترشان را تعطیل کردند و در پیام‌شان وی را عالمی بزرگوار و اندیشمند خواندند.

وی با تاکید بر اینکه رفتار خانواده خاتمی همواره اخلاقی بوده، بر کسب اخلاق اکتسابی تاکید کرد و گفت: انسان می‌تواند به جایی برسد که اوج بگیرد و برسد به جایی که جز خدا را نبیند، اما اگر انسان به دنبال دزدی‌های میلیاردی رفت، از حیوان هم پست‌تر می‌شود. چشم و گوش دارد اما نه می‌بیند و نه می‌شنود. غروی یادآور شد: مرحومه خاتمی مادر شهید بود، شهیدی که وقتی در حین سخنرانی خبر شهادت فرزندش را فهمید، نشانه‌ای از ناراحتی و اعتراض نداشت و این اخلاق، اکتسابی است.

وی با اشاره به مشکلات امروزی مردم و جامعه افزود: بعضی‌ها هفت - هشت سال گرفتاری‌ها را زیاد کردند و‌‌ همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: « ما باید گرفتاری‌های مردم را رفع کنیم»، و حاجیه سیده فاطمه خاتمی در این زمینه نقش ایفا می‌کرد. این خطیب در بخش دیگری از سخنان خود با عرض تسلیت به بیت خاتمی گفت: بنده درگذشت این بانو را به بیت حضرت آیت الله خاتمی و بیت آیت الله شهید صدوقی که قبل و بعد از انقلاب حماسه‌ها آفریدند و کارهای بزرگ کردند و همچنین رئیس دولت هفتم و هشتم نیز تسلیت می‌گویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
2
20
خداوند آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق و محبوب ملت ایران را در پناه خودش حفظ کند ا نشاالله
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
3
1
اشتباه نشه صدا و سیما هنرمندان فتنه گر رو هم نشون نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
1
6
سدا داریم ولی صیما نداریم !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین