کد خبر: ۲۸۵۳۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی:

قیمت حامل‌های انرژی در سال 94 افزایش نمی‌یابد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره‌ی این که برای سال آینده آیا افزایشی در بخش حامل‌های انرژی صورت می‌گیرد یا خیر؟ گفت: نیازی به افزایش برای قیمت حامل‌های انرژی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد باقر نوبخت در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در مورد افزایش 5 درصدی قیمت فرآوردهای نفتی گفت: این 5 درصد هر ساله در قانون بودجه وجود داشته و اکنون آنچه عمل می‌شود همان بنزین 700 تومان سهمیه‌ای و 1000 تومان غیر سهمیه‌ای است، در واقع 5 درصد کسر و به وزارت نفت داده می‌شود.

به گزارش آفتاب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درباره‌ی این که برای سال آینده آیا افزایشی در بخش حامل‌های انرژی صورت می‌گیرد یا خیر؟ گفت: نیازی به افزایش برای قیمت حامل‌های انرژی نیست.

نوبخت همچنین درباره تبصره 21 لایحه بودجه در مورد هدفمندی اظهار کرد:‌ آنچه امروز در تبصره 21 اتفاق افتاد متنی بود که کمیسیون تلفیق تصویب کرده بود، در واقع مجددا جای خود را به متن پیشنهادی دولت که در لایحه ارائه شده بود داد، لذا با همان سیاقی است که در لایحه برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

سخنگوی درباره‌ حذف یارانه‌های پردرآمد گفت: در هر صورت این امکان الان برای دولت وجود دارد با توجه به منابعی که در قانون دیده شده از 2 محل صورت می‌گیرد، نخست اصلاح قیمت‌ها است که 6800 میلیارد تومان از خزانه عمومی در جهت پرداخت به خانوارها به صورت نقدی و غیر نقدی، 5000 میلیارد تومان به منظور تولید، 4800 میلیارد تومان در زمینه بهداشت، 1200 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مسکن و 1000میلیارد تومان کمک به برنامه‌ی اشتغال جوانان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
نا اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
0
1
در ماههای دی و بهمن با افزایش حاملین انرژی مواجه بودیم در برنامه سال 94 نیز افزایش بهای حاملین انرژی قرار دارد.این دولت نیز شیوه عمل دولت قبل را ادامه میدهد ...مردم از این همه ... خسته شده و در اینده اثر این اعمال را خواهند دید....!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
0
صد رحمت به دولت نهم و دهم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین