کد خبر: ۲۸۵۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱

کرار خواستار فسخ قرارداد با استقلال؟/اعتراض پنهان مدافع استقلال

استقلالی ها با محرومیت کرار روبرو شدند زیرا این بازیکن نمی تواند 3 بازی تیم را همراهی کند اما این در حالی است که مشکلاتی در این رابطه وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش باشگاه خبرنگاران حکم کمیته انضباطی در خصوص محرومیت کرار با چند بار قانون شکنی همراه شد. 

اولین بار آنها که نباید حکمی قطعی صادر می کردند با 2 جلسه محرومیت اعلام کردند این حکم قطعی است. سپس با اعتراض استقلالی ها، آنها برای بار دوم قانون را نقض کردند و حکم قطعی را تعلیق کردند. سپس با بررسی مجدد، حکمی سنگین تر از حکم اولیه صادر کردند. 

گفتنی است حالا سوالی که پیش می آید این است که وقتی داور مسابقه هیچ گزارشی از رفتار کرار جاسم به کمیته انضباطی نداده، آنها روی چه مستنداتی جریمه را بیشتر کردند؟

نگرانی استقلالی ها بابت اینکه شاید این حکم تعلیق شده باشد که مقابل نفت تهران اجزایی شود به حقیقت پیوست و حالا باید دید بزرگی که تلاش زیادی کرد حکم تعلیق شود، با این وضعیت چگونه کنار می آید.

از طرفی هافبک عراقی تیم استقلال قصد دارد قراردادش را با این تیم فسخ کند. 

کرار جاسم در واکنش به محرومیت 3 جلسه‌ای‌اش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند. 

وی اعلام کرده وقتی محروم است و نمی تواند بازی کند و استقلالی ها نیز نمی توانند حق وی را بگیرند بهتر است برود اما این خبر توسط استقلالی ها رد شد.

**سفر استقلالی ها به اراک/کریمی آبی ها به نفت می رسد!

اعضای تیم استقلال پس از لغو سفر به کیش قرار است در یک بازی دوستانه با صنایع اراک حاضر شود و مسوولان برنامه سفر را اعلام کردند.
 
اعضای تیم استقلال روز چهارشنبه ساعت 16 تهران را به مقصد اراک ترک خواهد کرد تا روز پنج‌شنبه در دیدار تدارکاتی به مصاف صنایع اراک برود. 

گفتنی است طبق برنامه، استقلالی‌ها روز چهارشنبه بعد از برگزاری آخرین جلسه تمرینی خود به اراک سفر خواهند کرد و در هتل امیر کبیر این شهر مستقر می‌شوند. 

همچنین پس از برگزاری این دیدار، آبی‌پوشان اراک را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.

یعقوب کریمی که در جریان دیدار پیکان آسیب دید و بازی گسترش را هم به همین علت از دست داد، به احتمال فراوان به بازی بعدی تیمش در لیگ برتر می رسد.

این در حالی است که بر اساس اخبار رسیده مصدومیت این بازیکن تا قبل از بازی با نفت مسجد سلسمان برطرف می شود تا بخشی از نگرانی های قلعه نویی برطرف شود. 

از طرفی استقلال برای بازی نفت جاسم کرار عراقی را هم در اختیار ندارد.

**اظهار نظر عجیب استقلالی ها/محرومیت بیرون فوتبال پیگیری می شود!

عضای تیم استقلال به شرایط فعلی تیم معترض شدند و در این خصوص پی گیری های لازم را انجام می دهند.

سخنگوی باشگاه استقلال بعد از تایید محرومیت جاسم کرار اظهارنظر عجیبی کرد.

گفتنی است پس از تایید خبر محرومیت سه جلسه‌ای جاسم کرار، سخنگوی باشگاه استقلال در اظهارنظری عجیب مدعی شد که بحث محرومیت کرار را از مجرای خارج از فدراسیون پیگیری می‌کنیم! این در حالی است که استقلالی‌ها همین پنج روز پیش درخواست بخشش کرار و تعلیق محرومیت وی را از فدراسیون فوتبال خواستار شدند و حتی در این زمینه به نتیجه هم رسیدند، چون کرار در آخرین دقایق قبل از بازی با گسترش فولاد توانست مجوز حضور در این مسابقه را بگیرد.

اما پس از محرومیت سنگین هافبک استقلال در حال حاضر  افجه‌ای چنین اظهارنظری را مطرح کرده است و در این خصوص قرار است اقداماتی از سوی باشگاه استقلال انجام بپذیرد.

این در حالی است که استقلالی ها در حال حاضر با مسئولان دچار مشکل هستند و در رابطه با نوع محرومیت کرار حرف و حدیث نیز بسیار است زیرا برخی مسئولان در تیم های دیگر مدعی شدند که این محرومیت با برنامه ریزی بوده و استقلالی ها این مسئله را نمی پذیرند زیرا متضرر شدند و قرار است در 3 بازی محروم باشد.

**اعتراض پنهان مدافع استقلال/بازی نکردن از تیم ملی دورش می کند!

مگویان مدافع تیم استقلال با شرایطی خاص در استقلال روبروست و اعلام شده است که این بازیکن به وضعیتش معترض است.

وی قبول دارد که وقتی در تیم باشگاهی اش بازی نکند از تیم‌ملی کشورش دور می‌ شود و دیگر سرمربی وی را به تیم‌ملی دعوت نمی‌ کند.

گفتنی است این بازیکن مصدوم بوده و بدشانسی نیز گریبانش را گرفته است که در روزهایی که مصدوم بوده استقلال 3بازی در 9 روز برگزار کرده است. 

او اعتقاد دارد کسب 6 امتیاز در 2 بازی آینده استقلال را صدرنشین لیگ‌برتر خواهد کرد زیرا  اگر نفت‌مسجدسلیمان و نفت‌تهران را در دو بازی پیش رو شکست دهند، صدرنشین می‌ شوند و دیگر نیازی ندارند که به بازی های سایر تیم ها فکر کنند. 

این در حالی است که تمام صحبت های کادرفنی در این مدت هم پیرامون این مسئله است. 

مگویان به عدم حضور در ترکیب استقلال معترض است زیرا این بازیکن با عدم حضور در ترکیب استقلال بازی در اردوی تیم ملی کشورش را از دست می دهد.

این بازیکن اعلام کرده است که در صورت ادامه این اوضاع وی نمی تواند در تیم ملی ارمنستان بازی کند و اعضای تیم ملی کشورش را همراهی کند.

شایان ذکر است این بازیکن به این مسئله معترض است اما تشخیص قلعه نویی این طور بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین