کد خبر: ۲۸۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۱:۳۹
در پي عدم حضور در سالن

الجابر کناره گيري کرد

آفتاب‌‌نیوز : «الجابر در جمله اي قابل تامل خطاب به خبرنگار رويترز گفت:
براي جايزه اي که نبودنم در سالن آن را از من سلب مي کند، هيچ ارزشي قايل نيستم.
مراسمي که نه خبرنگارانش کارت شناسايي معتبري دارند، نه حامي مالي اش درست و حسابي مشخص شده، نه سالن برگزاري اش مراحل پاياني ترميم خود را پشت سر گذاشته است و نه اصلا معلوم است که کدام سه نفر بالاخره مي خواهند در سالن منتظر پاسخ نهايي باشند،معلوم است که هيچ ارزشي نخواهد داشت!
حالا مي ماند، المنتشري و شاتسکيخ که اگر آن ها هم بليت به دستشان نرسد، لابد مراسم اهداي جوايز به يک ضيافت شام بين AFC و خبرنگاران از همه جا بي خبر تبديل خواهد شد.»
خيلي زشت است، مي دانم شروع خوبي نبود ولي اصلا همين طوري است.
خيلي زشت است که AFC با آبروي تکه تکه شده فوتبال آسيا اين گونه بازي کند. اصلا مهم نيست که شب حساس 30 نوامبر در ساختمان مشکوک AFC واقع در کوالالامپور چه اتفاقي مي افتد. سامي الجابر کناره گيري کرده و اگر يک مرتبه او را روي سکو ديديد اصلا تعجب نکنيد. مساله مهم چيز ديگري است.
رونالدينيو صاحب توپ طلاي اروپا تحت نظر فرانس فوتبال و 52 کارشناس زبده و رسمي فوتبال قاره سبز، در شبي جايزه اش را تحويل مي گيرد که هيچ مسابقه اي نداشته و طبق هماهنگي با فدراسيون فوتبال اسپانيا، وقت براي استراحت خواهد داشت.
همه چيز، منظم، هماهنگ شده و با برنامه! حامي مالي مراسم از 5/1 سال قبل کل مبلغ را پرداخت کرده حتي اندازه تابلوي تبليغاتي خود را نيز مي داند.
مجري برنامه 15 با رفتن تهيه شده قبل از دعوت مرد سال فوتبال اروپا را تغيير مي دهد تا در آن شب هيچ مشکلي نداشته باشد.
با هواشناسي مرکزي قاره، هماهنگي فوق العاده اي وجود دارد تا مطمئن باشند مراسم در فضاي باز با بارش باران يا برف هم زمان نخواهد شد.
تمام خبرنگاران، کارت شناسايي معتبر و مخصوص اين مراسم را دريافت کرده اند، اقامت هيچ کدام از آن ها در پاريس دچار کوچکترين بي نظمي نخواهد شد.
همه چيز تحت کنترل است و يک مراسم عالي با بهترين کارگرداني تلويزيوني و حضور ميهمانان بزرگ از فوتبال جهان، برگزار مي شود.
حالا به اين سوي ميدان مي آييم. AFC! نامي که چند روزي است در ستون طنز برخي وب سايت ها زياد مورد استفاده قرار مي گيرد.
حق هم دارند، براي بزرگان خبرنگاري جهان جاي سوال است که مگر مقامات اين واحد رسمي نمي توانند طوري اين مراسم را برگزار کنند که آن که استحقاقش را دارد، جايزه اش را دريافت کند!؟
آيا علي کريمي، ستارگان کره اي، ناکاتا و ساير بزرگان فوتبال قاره کهن تنها به خاطر نرسيدن به موقع در سالن مراسم، از دريافت اين افتخار محروم هستند!؟ و حالا ماجراي تازه اين که سالي الجابر، نيز به خاطر عدم حضور در سالن، کناره گيري کرد تا به صورت کامل مضحکه عام و خاص مطبوعاتي در جهان باشيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین