کد خبر: ۲۸۵۹۸۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۳

شکاف احمدی نژاد و پايداری شايد به وفاق آنها منجر شود

ممکن است اصولگرايان براي رسيدن به قدرت مجدد و وزن کشي درجامعه دوباره با احمدي نژاد به توافق و تفاهم برسند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدرضا تابش،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي درباره اختلاف جبهه پايداري با محمود احمدي نژاد گفت:اختلاف احمدي نژاد و جبهه پايداري که از قبل وجود داشت ،در انتخابات رياست جمهوري 92بروز و ظهور پيدا کرد.

به گزاش آفتاب به نقل از آریا، وي افزود:بنده معتقدم اگرچه اختلافات اساسي و جدي ميان جبهه پايداري و آقاي احمدي نژاد وجود دارد اما با توجه به متغيرها و فرايندهايي که طي مي شود تا به نقطه انتخابات برسيم لذا اين اختلافات مي تواند به استراتژي تبديل شود.

نماينده مردم اردکان اظهار داشت:ازآنجايي که جبهه اصولگرايي بايد در انتخابات رياست جمهوري کانديدا داشته باشند و اين طيف مي داند که کف راي آقاي احمدي نژاد در جامعه نسبت به ديگر کانديداهاي آنها متناسب تر است بنابراين ممکن است اصولگرايان براي رسيدن به قدرت مجدد و وزن کشي درجامعه دوباره با احمدي نژاد به اين توافق و تفاهم برسند که در انتخابات رياست جمهوري آينده گزينه آنها ايشان باشد.

وي تاکيد کرد:اگر اصولگرايان به اين نتيجه و جمع بندي برسند که از فردي حمايت کنند که کف راي بهتري نسبت به ساير کانديداهايشان دارد به طور حتم رسيدن به استراتژي وفاق معنا پيدا مي کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین