کد خبر: ۲۸۶۰۵۰
تعداد نظرات: ۱۳۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸

طائب: لازم باشد مردم باید از نان شب خود بزنند تا یمن و سوریه را حمایت کنیم

رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: ایران کشور امام زمان(عج) بوده و بار ظهور بر دوش جامعه ایران است، دنیا با ایران آماده می شود؛ مردم باید بدانند که اگر نیاز است باید از نان شب خود بزنیم و رزمندگان سوریه، عراق، لبنان و یمن را حمایت کنیم.دشمن در حیرت است که با وجود وضع تحریم های سنگین ایران چگونه چنین رزمایش هایی را برگزار می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: خرداد به نقل از خبرگزاری رسا نوشت: رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان این که مانورهای سپاه و ارتش برای دشمن دیوانه کننده است، گفت: دشمن در حیرت است که با وجود وضع تحریم های سنگین ایران چگونه چنین رزمایش هایی را برگزار می کند؛ طی کردن مسیر با زحمت فراوان ایران را به این جایگاه رسانده است.
 
 حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار شامگاه یکشنبه در سومین جلسه از سلسله نشست های بصیرتی مدرسه علمیه معصومیه(س) قم با بیان این که امروزه در حال پشت سر گذاشتن شرایط دشواری هستیم و با طرح این سؤال که مردم را باید با چه مطلبی برای قبول سختی ها مهیا کرد، افزود: سختی های این جنگ بر دوش مردم قرار دارد و هر اندازه که به جلو برویم سختی ها بیشتر می شود؛ وضعیت کنونی جهان همانند یک عمل جراحی بزرگ است که بیش از همه کشور ایران بار این حراجی را به دوش می کشد، اگر مردم مقاومت نکنند و تحمل نداشته باشند این عمل ناکام خواهد شد.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که وضعیت کنونی دنیا با 5 سال گذشته قابل قیاس نیست، اظهار داشت: در چند سال گذشته آمریکا جرأت مخالفت با رژیم غاصب اسرائیل را نداشت اما امروزه دو دستگی در بین جریان آمریکا و اسرائیل به چشم می خورد.
 
 وی ادامه داد: زمانی داخل ایران بین مجلس و دولت درگیری هایی وجود داشت اما امروزه  اختلافات در درون آمریکا ظهور و بروز پیدا کرده است، اوباما می گوید ما توافق کلی انجام می دهیم کنگره در جواب می گوید اگر قرار است توافقی انجام گیرد ما باید تأیید کنیم رییس جمهور آمریکا نیز در جواب می گوید نظر کنگره را وتو می کنم، این مسائل در آمریکا سابقه نداشته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به حوادث منطقه ابراز داشت: کنترل کشور یمن که جایگاهی بسیار حساس و استراتژیک در تنگه باب المندب دارد به دست گروهی به نام انصار الله، تغییر مدیریتی در عربستان و درگیری های سوریه و عراق سبب ایجاد یک دنیای متزلزل شده است که دشمن سبب را ایران می داند و حق با آنان است به دلیل این که اگر ایران نبود جنگ سوریه شکل نمی گرفت و انصار الله به وجود نمی آمد.
 
وی با اشاره به نهمین رزمایش محمد رسول الله سپاه پاسداران عنوان کرد: دشمن می داند که از نظر نظامی نمی تواند هیچ کاری انجام دهد، مانوری که در روز های گذشته انجام شد حالت یأس را در دشمن ایجاد کرد؛ ایران به راحتی می تواند آمریکا را از خلیج فارس بیرون کند.
 
ریس شورای مرکزی قرار گاه عمار با بیان این که تمام امید دشمن به شکسته شدن مردم در عرصه های اقتصادی و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد در این دو زمینه و توأم با یکدیگر ضربه بزند، اگر فرهنگ خوب همانند ایثار و مقاومت وجود داشته باشد در نهایت هشت سال جنگ تحمیلی رخ می دهد، اگر فرهنگ درست نباشد اما مملکت دارای وضع اقتصادی خوبی باشد دلیلی برای تسلیم شدن ندارد، از همین رو دشمن سعی دارد هر دو را نابود کند.
 
وی با اشاره به این که دشمن با تمام ابزار خود به میدان نبرد آمده است، گفت: از اوایل انقلاب تاکنون هیچگاه رسانه های در اختیار دشمن به قوت امروز نبودند، رسانه ها سبب از بین رفتن همه محدودیت ها شده اند؛ فضاهای مجازی تمام جامعه را گرفته و مطالب آن به دقیقه به مردم انتقال داده می شود.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: زمانی دشمن برای توسعه فحشا با زحمات و مشکلاتی رو به رو بود اما امروزه به وسیله فضای مجازی به راحتی این کار را انجام می دهد، این تهاجم فرهنگی زمانی خطرناک تر می شود که برچسب مشروعیت بر فعالیت های آن بخورد؛ متأسفانه امروزه برخی با طرح این مسأله که چرا می خواهید فضا را امنیتی کنید در پی پوشیده ماندن حرکات پیچیده و مرموز خود هستند، این گونه افراد می‌خواهد حرکت خزنده فرهنگی انجام دهند.: برخی افراد اصرار دارند که این مسائل ساده دیده شود اما اگر بخواهیم دقیق بررسی کنیم متوجه می شویم که این مسأله یک پروژه بوده و از جایی تغذیه می شود، خوانندگی زنان بخشی از پازل برای تخریب فرهنگی است.
  
وی با اشاره به تفکرات آقای روحانی ابراز داشت: باید دقت داشت که آقای روحانی اقتصاد سختی را تحویل گرفت، در بحران تحریم نفتی اقتصاد ایران دچار یک تنش شدید شد؛ از آن جایی که بانک‌های ایران تحریم شدند وضعیت به‌گونه‌ای بود که اگر نفتی فروخته می شد انتقال پولش باید به وسیله کیف صورت می گرفت.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: همفکر های آقای روحانی مقصر تمام این وقایع را آقای احمدی‌نژاد می دانستند و گفتند که گفتمان احمدی نژاد کار را خراب کرد و سبب شد که دشمن ایران را تحریم مطلق کند، از همین رو به این نتیجه رسیدند گفتمان را تغییر دهند و تصور کردند که با دیدن کدخدا مسائل حل می شود؛ اشتباه این افراد این است با وجود این که می دانستند مشکلات ایران ریشه در خارج دارد اما افراد داخل را مقصر می دانستند. این افراد دیدند که تغییر گفتمان چیزی را عوض نکرد بلکه سبب بدتر‌شدن اوضاع کشور شد، رییس جمهور با یک تصور آمد که بعد فهمید که نشدنی است، در این شرایط قبل از این که مردم خسته شوند باید مسؤولان را حفظ کرد.
 
وی افزود: بعد از این که آقای زنگنه به عنوان وزیر نفت انتخاب شد در پاسخ به این سؤال که برنامه شما چیست جواب داد قصد داریم تولید را افزایش دهیم، این جواب تعجب بسیاری را برانگیخت که با وجود وضع حاضر که نفت ایران خریدار ندارد به چه دلیل قصد افزایش تولید دارند، بعد متوجه شدیم که به اندازه اثر گذاری گفتمان برای این افراد یقینی بوده که می خواستند بعد از برداشته شدن تحریم، نفت ایران را در بشکه های بسیار بفروشند و تحول عظیم اقتصادی ایجاد کنند؛ البته برخی از مشاوران آقای روحانی معتقد بودند که سخنان آمریکا باید عملی شود.
 
ریس شورای مرکزی قرار گاه با بیان این که رییس جمهور می داند که اگر تسلیم خواسته های آمریکا شود ایران از بین می رود، اظهار داشت: دشمن بعد از جنگ تحمیلی هرگز جرأت نکرد به ایران حمله کند، و این مسأله به دلیل آن است که دشمن می داند هرچه زمان می گذرد توانمندی ایران در دفاع بالا رفته و توانمندی خود در هجوم کاهش می یابد؛ اگر موازنه برای دشمن مثبت شود بدون تردید به ایران حمله می کند.
 
وی ادامه داد: چند سال قبل که پوتین برای دیدار رهبر معظم انقلاب به ایران آمده بود، به رهبری گفت ما به دلیل این که آمریکا تهدید کرده ایران را با بمب هسته ای می زنم حاضر نیستیم سوخت هسته ای در اختیار شما قرار دهیم، رهبر انقلاب فرمودند «آمریکا سی سال است که چنین سخنانی می گوید اما عاقلانه عمل کرده و دست به این کار نزدند، اگر آمریکا دیوانگی کند و این کار را انجام دهد به گونه ای پاسخ خواهیم داد که از زمین بلند نشوند.»
 
مانورهای سپاه و ارتش برای دشمن دیوانه کننده است
استاد درس خارج حوزه علمیه با بیان این که ایران هیچ نقص اطلاعاتی ندارد، ابراز داشت: امروزه پهبادهای ایرانی از کوچکترین جزئیات می توانند تصویر برداری کنند، همچنین موشک های ایرانی می تواند مسافت های بسیار طولانی برای از بین بردن هدف را طی کند؛ دشمن به دلیل این که راه برای حمله نظامی ندارد سعی می کند از راه اقتصاد ضربه بزند. با توجه به این بودجه دولت و مردم چالش های اقتصادی شدید خواهد داشت، از همین رو باید مردم را برای مقاومتی جدی آماده کرد؛ همه باید بدانند که محال است تحریم ها در هر شرایطی برداشته شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان این که تحریم ها سبب اذیت جامعه شده اما ما ضرر نکردیم، خاطرنشان کرد: دشمن از وضع تحریم ها ضرر دیده است، اگر سرمایه آخر سال یک بازاری کمتر از اول سال آن باشد می گویند که فلانی ضرر کرده است؛ ایران قبل از انقلاب روزی 6 میلیون بشکه نفت صادر می کرد بعد از انقلاب که تحریم ها آغاز شد ایران به صورت متوسط روزی 2 میلیون بشکه نفت صادر می کرد، در طول ایام تحریم هیچگاه بدون گندم و هواپیما که قبل از انقلاب به صورت کالاهای وارداتی و مصرفی بود و بعد از مدتی کوتاه از بین می رفت، نماندیم.
  
وی  با اشاره به ضررهای دشمن در روند تحریم ایران اظهار داشت: بعد از این که آمریکا ایران را در هواپیما تحریم کرد خط تولیدآن تعطیل شده و کارگران این شرکت بیکار شدند و ضرر بزرگی به آمریکا رسید، بیش از هشتاد درصد گندم ایران از آمریکا تأمین می شد آمریکا به تولید کننده گندم دستور دارد تا گندم را به ایران نفروشد و به دریا بریزد، از همین رو دولت آمریکا مجبور است هر سال پول این افراد را پرداخت کند و این ضرری بسیار بزرگ است.
 
وی  با اشاره به فلسفه وجود امکانات بسیار در ایران خاطرنشان کرد: ایران کشور امام زمان(عج) بوده و بار ظهور بر دوش جامعه ایران است، دنیا با ایران آماده می شود؛ مردم باید بدانند که اگر نیاز است باید از نان شب خود بزنیم و رزمندگان سوریه، عراق، لبنان و یمن را حمایت کنیم.
 
 استاد درس خارج حوزه علمیه در پاسخ به سؤالی که جایگاه فضای مجازی در تمدن نوین اسلامی چیست و چگونه می شود تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد افزود: رسانه همانند شمشیر است که هر دو طرف از آن استفاده می کنند، رسانه را دشمن به عنوان تهدید بر علیه ایران ایجاد کرد اما این تهدید باید به فرصت تبدیل شود؛ فضای مجازی را نمی توان رها کرد اگر لحظه ای عرصه فضای مجازی رها شود ضربه های سنگینی خواهیم خورد، از همین رو دیگر فیلتر جواب نمی دهد و باید به صورت محتوایی کار کرد.
 
وی  در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که چگونه به دولت اعتراض کنیم که به نفع دشمن تمام نشود اظهار داشت: چکار دارید که به دولت اعتراض کنید، یقین بدانید پرس فشار رییس جمهور را از کوره به در می کند؛ شیوه گفتار رییس جمهور به عنوان یک طلبه و روحانی نادرست است، رییس جمهور حتی در مناظرات و سخنرانی های قبل از انتخابات خود یک بار از کلمه «ان شاءالله» استفاده نکرد؛ البته انتقاد برای پیشرفت بینش و فهم سیاسی و باشرط علم داشتن خوب است.
 
حجت الاسلام والمسلمین طائب در پاسخ به سؤالی که چرا باید به وسیله تحریم های پیشرفت کنیم نه خودجوش ادامه داد: فکر خود جوش بدان معنا است که انسان تربیت کاملی داشته باشد، دانشگاه های ما وارد کننده تربیت می کنند و در فکر تربیت تولید کننده نیستند؛ اصولا انسان در زمان نیاز حرکت می کند اگر انسان بی نیاز باشد خود را به حرکت نمی اندازد.
 
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که در فضای موجود نقش طلبه در حرکت های فرهنگی و سیاسی چیست ابراز داشت: مهم ترین وظیفه طلاب تربیت مردم است، حوزویان باید با جامعه ارتباط بگیرند و معارف دینی و ارزشی را منتقل کنند، دین را طلبه ها باید حفظ کنند؛ وای به حال کسی که بدون آگاهی از مسائل سیاسی و فرهنگی اظهار نظر می کند.
 
دشمن درصدد از بین بردن اعتماد مردم نسبت به تشکیلات نظام است
رییس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان این که دشمن درصدد از بین بردن اعتماد مردم نسبت به تشکیلات نظام اسلامی ایران است، عنوان کرد: درست است که به قوه قضاییه انتقاداتی وارد است اما هیچکس حق ندارد درباره حکم صادره از این قوه تردید ایجاد کند، به دلیل این که حکم قوه قضاییه دستور شرع است.
 
وی در پاسخ به فردی که اشراف رهبر معظم انقلاب بر مسائل هسته ای را جویا شده بود خاطرنشان کرد: می توان گفت که خود شخص رهبر انقلاب مذاکرات را مدیریت می کنند، مذاکرات به جایی رسید که قفل شده بود؛ در مسأله هسته ای دشمن می گوید ایران باید 600 سانتریفیوژ داشته باشد، رهبر معظم انقلاب بر تمامی جزئیات اشراف دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۳۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
5
407
ای کاش این کار از خود ...شروع بشه !
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
405
22
ایول طائب
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
بهتر است از ایران بروی تا مردم از دست شما راحت شوند...
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
7
263
تو میتونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
12
413
ما که توی سفره مون چیزی نمانده محمود همه رو با کاغذ پاره هاش برد اگه باور نداری بیا نگاه کن سفره مون رو
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
8
361
مگه این مردم نون شبی هم دارن که بخوان از اون بزنن ، انگار دیگه چراغهامون واسه خون های خودمون هم روانیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
9
313
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
پیران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
7
354
اقا تو رابه قران اینهمه امام زمان را ابزار نکنید کشوری که سن فحشا به 13-124 رسیده کشوری که از هر 3 تا ازدواج یکی طلاق کشیده میشه کجاش کشور امام زمان هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
373
يه لطفي كن بگين پسراتون از تحصيل در خارج با پول ملت برگردن. اون پول رو بدين به سوريه و ........
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
6
165
...شما خودت را ناراحت نكن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
7
301
چرا از مردم بدبخت مایه میزاری
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
6
297
خجالتم خوب چیزیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
تو کی هستی که به مردم (باید) می گی
AMIR
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
306
اول جلوی دزدی ها و اختلاس ها رو بگیرید بعد نوبت مردم بشه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
این یکی را نمی توانند.
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
260
این بابامثل اینکه درکره دیگری زندگی میکند
هاشم
|
Japan
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
260
تو از خودت مایه بزار چرا امثال تو خجالت نمیکشند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
253
آقای طائب. لطفا" از طرف مردم حرف نزنید.
بابا پنجعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
161
الکی میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
229
ما برامون فقط همون نان شب مونده ... بفرمایید اونم ماله شما!!!!!!!!! به بچه ها هم میگیم هوا بخورن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
4
166
آقاي طائب تو راست ميگي ولي من شرمنده زن و بچه ام هستم
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
222
اين شعار خوبي است اما اول از خودتان شروع كنيد نه اين كه اقازاده هاي شما در رفاه مطلق اما مردم بيچاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
242
تو کی هستی که جای مردم فکر می کنی و نظر می دهی ؟ ما نمی خواهیم حمایت کنیم تو چی می گی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
183
مگه الان نان شب داریم !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
218
آقازاده هاتونو به ایران بر گردونید...از روی شکم سیری حرف نزنید ...الان هم مردم شام ندارن حاجاقا..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
135
میگن دوره آخرالزمانه همینه دیگه والله آدم چی بگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
4
192
تو که لالایی بلدی چرا نمیری جنگ توی سوریه اگه جووونهای مملکت برن شهید بشن خوش به حال امثال شماهاست البته چون شما...حق داری اینطوری حرف بزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
193
امثال این اقا هستند که ما را به بد بختیها کشانده اند واقعا شما میدونید گرسنگی یعنی چه بعدشم کی گفته اینا برای مردم تعین تکلیف کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
نمی دونم این آقا چیزی نمی دانند یا خودش و به خونه علی چپ زده و مردم را گرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
169
نون شب مردم رو که بریدی، اونوقت به جای ترسیدن از آمریکا، از مردم شوش و مولوی خواهی ترسید جناب طائب
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
145
آقا شما یه تریبون نمیدین به یه نفر از همین مردم که شما دارین نون شبشون رو هم می بخشین از خودش دفاع کنه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
126
یکی اینو بگیره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
123
... نميگم از نان شیطان بگذرند. اما چرا حق ماموریت‌های چند‌میلیونی برای اعزام یکی دوماهه میگیرند. برای رضای خدا هم میشود که شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
76
من همون یکی اینو بگیره ... هستم.... که برداشتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
155
چرا به جنگ داعش نميري!!!!!!!
پاسخ ها
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
ما چه گناهی کرده ایم که گرفتار بلندپروازی عده ای شده ایم که سرمایه های این کشور را در جهت تحقق افکار اغلب نادرست خود هزینه میکنند و داعش جنایتکار را خطر نمیدانند اما شکست احتمالی حوثی ها را خطر میداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
109
شما که پول زیاد دارید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
137
اقا اين..مواظب باشيد ...حالا شده لبنان و عراق ،سوريه و يمن ...خدا رحم كنه لابد فردا اردن و عربستان و كل خاورميانه هم ما بايد خرجشون رو بديم !!!!
افغانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
149
امثال ایشان از عیش و نوششان بزنند نیازی به از نان شب مردم زدن نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
105
خیلی ... که برای اندک باقیمانده مردم هم داره تصمیم میگیره. میتونه از اون پولهایی که تو ....پس اندار کرده بده . البته اونهم پول این مردم بیچاره ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
127
...از خودش مایه بذاره و به جای 77 میلیون صحبت نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
122
واقعا آمریکا از تحریم ایران کمرش شکسته. آخه نه که ایران ابرقدرته. تمام کارخانه هاشونم ورشکست شده. به همین زودی ها هم میان از ایران وانت پراید وارد می کنن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
110
کی به این نمایندگی مردمو داده?
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
85
مردم خود بهتر می دانند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
101
پر رویی هم حدی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
3
85
واییییییییییییییییییییییییییییییی
کی میتونه این جمله رو باورکنه
یعنی واقعا از خودش این جمله رو گفته
خدایااااااااااااااااااااا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
97
شرمتان باد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
135
من واقعاً از اینهمه پررویی و ...مات وحیرانم ،اگر این انقلاب نشده بود میخوام بدونم جاوجایگاه چنین ادمی الان کجا بود که برای مردم چنین نسخه هایی را تجویز میکند چرا مرگ فقط برای همسایه خوب است، این افراد نه از بدبختی ونه از فلاکت مردم خبر دارند ونه میفهمند که مردم با چه معضلات ومصایب ومشکلاتی در حال دست وپنجه نرم کردن هستند وحتی از تامین یک روز نان خالی خانواده خود مستاصل هستند،امثال اقای طایب که دراین مملکت پس از انقلاب به اعلی درجه مقامها ... ودرامدهای سرشار رسیدند هیچ وقت نمیتوانند بفهمند که استخوانهای مردم زیر بار مسائل اقتصادی دارد خرد میشود،بنابراین این نسخه ها را بهتر است ایشان برای خودش ودور وبریهایش تجویز کند چرا که ما مردم خیلی وقت است که نان شب که کم است خیلی از ضروریات خودرا از زمان ... رئیس دولت قبل،کنار گذاشته ایم
بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
2
104
دیگه همه مردم سوءتغذیه گرفتندازاینکه هر روزیکی غذای مردم رامی بخشه .یک روزجنتی یک روز طائب یک روز......لطفأازجانب خودتان ببخشید وبه مردم کاری نداشته باشید.
محسن
|
United States of America
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
6
80
باحقوق ۲۰ میلیونی باید این حرفها رابزنی رهبر عزیز می‌فرماید بزرگترین مبارزه با امریکا خدمت به این مردم است خوبه تو ریس جمهور نشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
0
83
اومد پایین یچیزی بنویسم دیدم دوستان همه چی نوشتن فقط میگم طرف... کی مردم راضی شدن پولشون بره توی این کشورا که این آقا میگه من نمیدونم . من یکی که راضی نیستم
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
90
این بابا که ...حسابی سیره و مردم بدبخت ایران را به زدن از نان شب تشویق میکنه آخه مگه نانی هم تو سفره مردم باقی مونده تا کی باید ... دنیا را ما بدهیم همین مردم بودند که انقلاب کردند و شهید دادند تا امثال ...شما ... اموال مردم ایران را بذل و بخشش کنند.
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
72
فقط ميخواد رو اعصاب مردم راه بره... مردم اول واسشون امنيت جانى و ماليشون مهم هست نه اين حرفايى كه از طرف مردم ميزنى .. خدايا واسه نون شبمون و آبرومون جلو زنو بچه چى ميكشيم و اين آقا تو چه فكريه ...
احمد
|
Netherlands
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
67
اين آقا خودش كه اصلا مهم نيست ديگه چه برسه به حرفهاش و نظراتش ...
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
74
مردم همه زمان جنگ ثابت کردند اگر صداقت و امانت در بیت المال باشد نان که چیزی نیست جان میدهند اما خدا وکیلی شما رعایت امانت را کرده اید باید جمله خود را این طور اصلاح کنید تمام مسئولین و وابستگان رانت خوار انها قسمتی از ثروت خود را بدهند می شود به تمام مسلمانان کمک کرد دست از سر این یک لقمه نان ما مردم ضعیف بردارید ولی این طور حرف زدن شما پز سیاسی است ولی دیگه همه مردم دنیا هم می دانند مردم عادی و مستضعف ایران نانی برایشان باقی نمانده که بخواهند ان را تقدیم کنند نان را باید نان به نرخ روز خورها بدهند مردم مستضعف فقط جانشان باقی مانده ولی باز هم مردند اگر در شما صداقت ببینند ولی قبول دارید دستتان رو شده جوانهای ما شهید شدند و معلول شدند گرچه اجرشان محفوظ است و شما همه کاره شدید ولی دیگر خون برای ریاست طلبی شما نمی دهند این کارها را خودتان که ذینفع هستید بکنید الکی هم از کیسه مردم مستضعف بذل و بخشش نکنید ما گورمان کو که کفنمان باشد؟
مفتخور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
2
68
نون شبی نمونده! طائب جان شما امرکنی ماصبحانه مونم تقدیم میکنیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
73
بهتر است اين آقا وچند نفر ديگر از همفكرانش سكوت كنند ،چون حرف نزدشان براي ملت ايران سودمندتر است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن
|
Germany
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
60
الكي مثلا ما خيلي سيريم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
66
اگر خودم نخونده بودم باورم نمی شد کسی چنین چیزب گفته باشه در ضمن ما خوزستانیا فقط خاک می خوریم اگر بخواین میفرستیم براشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
60
بعضي ها نفسشان از جاي گرم بلند ميشود
یک معلم
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
53
جناب استاد درس خارررررج: آیا این حدیث نبوی را شنیده اید که فرمود : وقتی از دری فقر وارد شود از در دیگر کفر وارد میشود؟
همت مولا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
57
ای کاش آقای طائب وقتشو داشته باشه این نظرها را بخونه یا کسی یک ندای بهش بدهند که بخونه آقای طائب واقعا از حرفهاتون برمیاد که چقدر از معشیت مردم بیخبرید. لااقل یک چند روزی برو یا کسی را بفرست یک اطلاعاتی از زندگی روزمره طبقه متوسط وپائین که بیشک 70درصد مردم را تشکیل میدهند برات بیارند که ببینی چه خبره ؟اتفاقاتی رخ میدهد که برای پرکردن شکم وکفش رخت لباس بچه زبان انسان از بیانش شرم دارد.یا شاید میدونی ... (که میدانی ) ولی اونقدر غرق در مادیات.ووووهستی برات اهمیتی ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
60
خاموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
60
مشکل کشور ما اینه که هر کسی به خودش اجازه میده در هر زمینه ای اظهار نظر کنه آخ تو چکاره هستی؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
48
ای کاش بیاد ونظرات مردم وبخونه و...واقعا بعضی ها خیلی خیلی گستاخ وپررو تشریف دارن .والله اگر بنده نظر میدادم واینقدر با دید من مخالفت میشد اگر نمی مردم لااقل دیگر از این ... واقعا ... که ....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
1
43
کی به تو گفته اظهار نظر کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
41
...لطفا ميشه شما ....اينقدر براي مردم نسخه نپيچيد
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
42
سلام کی باشد شر ...تندروها از سر ملت کوتاه شود .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
45
کاش فقط به سوریه و یمن بود آنقدر کشورها در صف نوبتند که گمان نمیکنم تا آنروز خاک هم در کشور بماند چه رسد نان شب.
نون خور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
44
این طائب دیگه کیه همه دارن برای مردم تعیین تکلیف می کننند عجب سواری میخورن ازمردم بیا یه تیکه نون دست دختر سه ساله ام مونده بیا همین رو بگیر بیا دیگه خجالت نکش بزار ................لعنت خدا بر ............حرفاشو نخوندم اما عنوانش گستاخانه ... بود بیا نونو بگیر بیا نون بگیر
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
45
از کیسه خلیفه می بخششی بم بم - از خودت مایه بذار داداش
یک مسلمان
|
Germany
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۲
0
49
ازتیپ وچهره سرخ وگلگونش معلومه تو این سن وسال خیلی بهش بد میگذره.نمیدونوم چرابابای من با53سال عمر اینقده شکسته شده این باباهمچین سرحاله؟
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
32
الكي مثلا خيلي شجاعي
الكي مثلا خيلي دست و دلبازي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
38
گشنگی نکشیده، شرمنده زن و بپش دم عیدی نشده، باسه 2 میلیون به رییس بانکی رو نزده اگه این حرفارو نمیزد جای تعجب داشت.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
1
27
....حضرت نون شب چه قابلی داره؟حضرت آقاشماندابده!الکی!!مثلا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
40
... دست از سر این مردم دردمند بردار.
زعیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
36
12
بازدیدکنندگان محترم این خبرگذاری: شمارا چه به سوریه و یمن ، همچنان راحت باشید

اصلا متن این سخنرانی را خواندید؟
پاسخ ها
حسن
| United States of America |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
شما که مشخصه زیاد اهل خوندنین!! که خبرگزاری رو نوشتی خبرگذاری!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
40
نمیدانیم طائب کیست؟میدانم از مراجع تقلید نیست پس فتوا نداده اند فقط ادعا نموده اند. امتحان کنند از نان شب خود بزنند شاید بتوانند.انشاا.. که میتوانند منتها تا کی یک ملت از نان شب و روزش بزندکه ملتی دیگر بخواهد سراپا بماند.چون قطعا آن ملت سرپا نمی ماند(چون نمیخواهد)وخدای نکرده این ملت هم از پا می افتد.سالم باشید
معلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
0
49
آقای طائب.... پدر ومادر من از شهادت فرزندش خرسند بودند ولی درد بیکاری و بی پولی و احتیاج دیگر فرزندانش ( دوپسر با سواد بیکار دانشگاهی - الان پادوئی در فروشگاه برادر یکی از... وشرکت راه سازی یکی دیگر از ...میکنند) در عرض یکسال بعد از سالها درد ورنج به رحمت خدا رفته اند . از خدا و امام زمان شرم کنید . وبه این حدیث نبی اکرم (ص) عمل کنید . الصمت نجاه - سکوت مایه رستگاری است . کم حرف بزنید تا این مردم در آرامش باشند . الان در کشور های استکباری این همه ... فقر و فحشا ودزدی و غارت نمیشود... . من هم رزمنده ام هم برادر شهیدم وهم متاسفانه معلم هستم . از شاگردان گرسنه وبرهنه ام شرمنده متاسف هستم چون درس دین و زندگی میگویم و پاسخگو نیستم...
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
33
متاسفانه این فرد ودوستانش برای بیان اهداف خود همیشه از مردم خرج میکنند ولی مردم همه آنها میشناسند
ایرانی مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
0
21
مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان.
حسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
5
3
حساس نشین دوستان
محمد
|
Saudi Arabia
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
19
آدم سير آدم گرسنه روديوانه مي دونه -اين آقاخودش شكمش سيره فكرميكنه همه مثل خودشن !!!!!!!!يه حالي ازكارمنداوكارگرا بپرس كه ماهي يه بارگوشت مي خورند!!!!!!!!!!!!!!!
کاکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
23
3
خیلی هم راست گفته
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
12
به عنوان یک رزمنده و بسیجی گمنام بدون جیره و مواجیب و شرمنده زن و بچه در حکومت امام زمان فقط یک کلام میتونم بگم:لطفا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
19
بجای حرف زدن بجای مردم برو جنگ با داعش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
23
خاک بر سرما و شرم بر شما .دیگه فقط مونده دست بکنید تو گلویی بچه هامون لقمه نونشون رو در بیارید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
20
شما لطف کنید از پولهایی که خودتان در این مدت به دست آورده اید مایه بزارید. من که حتی یک ریال از حق زن و بچه ام را صرف سوریه و یمن نخواهم کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
17
این آقا تشنه ی قدرت است ومردم برای او هیچ اهمیتی ندارن آقای طائب بهتر است فقط از خودت وخانواده ات این جور مایه بذاری ما نیازی به توصیه های امثال تو وحسین شریعتمدارینداریم
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
21
هرچی مردم بنویسند هم فایده ندارد چون همین حالاش هم نان ومایحتاج ضروری مردم به ملت برادر عراق ولبنان وسوریه وفلسطین وونزوئلا ویمن و.....داده میشه انوقت جوانهای تحصیلکرده ازدرد بیکاری کنار خیابانها معتاد وکارتن خواب هستندخدامیداند دراین زمستان یخبندان چی بانها میگذره دخترکان نابالغ سرچهارراههاگل وادامس ودستمال کاغذی میفروشند انوقت سه هزاردانشجوی بورسیه درانگلیس داریم که فقط اقازادهها هستنداین اقاکه این بحث هاراازکیسه مردم راه انداخته سی وپنج ساله که بهترین امکانات زندگی ازخانه وماشین وهلی کوپتر وتحصیلات خانواده دراختیارشان هست مطمئننا اگرگیراجاره خانه یاداروی بچه ووام ازدواج برای فرزندچهل ساله شان بودنداین تعارف راازسفره مردم بینوا نمیکردندکاش روزنامه هامیتوانستندازنحوه زندگی ومعاش این اقایان که همیشه خودرادررکاب امام زمان میدانندبه مردم اطلاعاتی میدادند اخه بخدا شرممم بدچیزی نیست خدایا فقط بتوپناه میبرم
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
15
برو ببین تو ممکلت چه خبره ای آفتاب ندیده!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
5
هاهاها خيلي باحالين به خدا...
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
9
بفرمایید حاج‌آقا مطلب رو ملاحظه بفرمایند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
1
...تاییدش کن برود روی کامنت ها دل مردم خنک بشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۶
0
4
وا به روزی که .....
هم وطن
|
United States of America
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
18
هشت سال دوره احمدی نژاد بخشی از بودجه عظیم 800 میلیاردی نفت را در همین راستا هزینه شد و بخش عطیم دیگرش اختلاس شد، اگر راست می گویی کاری به نان سفره مردم نداشته باشید از همین بخش اختلاس به سراغ از آقایان زنجانی، خاوری، رحیمی، مرتضوی و هزاران هزار ریز و درشت دیگر بروید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
12
استاد درس خارج حوزه علمیه قم از... دست بکشه ما هم از نون شبمون بخاطر ...
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
11
[جناب آقای طائب لطفا از خودتون مایه بذارین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
7
روشکم سیر هر حرف مفتی میشه زد.شکم گرسنه اگه شب رو به صبح میرسوندی اون موقع درد مردم رو می فهمید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
13
یادتون باشه دفعه قبل هم گفته بود خوزستان ر بدیم بهتر از سوریه است...
علیرضا
|
Germany
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
22
3
با سلام خدمت دوستانی که نظر دادند وجدانا شماها به نان شبتان محتاجید که این قدر خودتان را با نوشتن این مطالب اذیت کردید عزیزان نگران نباشید وقتی داعش و تکفیریها مسئله سوریه و عراق و یمن و لیبی که فعلا خطوط اول جبهه هستند را حل کردند حتما سراغ شما هم می آیند و برایتان نان شب می آورند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
مطمئن باش کسی جرات نزدیک شدن به این کشور و نداره چون دفاع از خاک ایران را وظیفه خودمان می دانیم. البته اگه جرات داشتن تا حالا آمده بودن . پس علیرضا جان نگران نباش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
من یه کارمند ساده وزارت بهداشتم اصلا هم به نان شبمون محتاج نیستم وهرکاری که برای نابود کردن دشمنان بخصوص داعشیها لازم است انجام میدم ولی آقای طایب اهل این حرفها نیست اونکه فقط به فکر منافع سیاسی خودش است ( من مثبت زدم)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
6
بعضی ها دوست دارند آب گل آلود بشه تا بتوانند ماهی بگیرند
رزمنده دفاع مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
1
7
هوالرئوف
چقدر جالب و عالی حرف میزنه، البته فقط حرف!! کسی نیست به ایشون بگه امثال شما ... با حمایت عامدانه از احمدی نژاد و...امریکایی خوندن مخالفین احمدی نژاد چه ضربه بزرگی به اقتصاد و فرهنگ و....وارد کردین که دگه نیازی به تهاجم فرهنگی و....نیست فقری که تو دوران ...احمدی بر این ملت و کشور مستولی شد بنظر من به مراتب و خیلی بیتشر از دوران جنگ تحمیلی و یک زلزله ویرانگر بود در ضمن آقای علیرضای فراموش نکنین یکی از مهمترین عوامل رشد داعش در منطقه ...بشار بود که... جالب طایب هم به اون اشاره ای کرده:
حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به حوادث منطقه ابراز داشت: کنترل کشور یمن که جایگاهی بسیار حساس و استراتژیک در تنگه باب المندب دارد به دست گروهی به نام انصار الله، تغییر مدیریتی در عربستان و درگیری های سوریه و عراق سبب ایجاد یک دنیای متزلزل شده است که دشمن سبب را ایران می داند و حق با آنان است به دلیل این که اگر ایران نبود جنگ سوریه شکل نمی گرفت و انصار الله به وجود نمی آمد.
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
12
یکی میمرد ز درد بینوایی یکی میگفت ........!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
17
من به سهم خودم راضی نیستم نون زن و بچه معصومم رو بدم.. خدا از سرش نگذره هرکی حق ما رو داره اینجور بذل و بخشش می کنه. به خداوندی خدا قسم الان 5 ماه است حقوق نگرفته ایم و شرمنده دو تا بچه خردسال هستم تو خونه. پس کی باید به داد ما مردم ایران برسه؟ چرا ما نباید با وجود اینهمه نعمت از حداقل امکانات (البته نه در حد آقازاده ها...) بهره‌مند باشیم. همه زندگیمون تحت این افکار ...شده جنگ و نفرت و انتقام، پس کی این مردم زندگی کنند. فکر کردید نسل جوونی که داره تو این کشور در میان اینهمه خشم و فشار و نفرت بزرگ میشه فردا چه نسلی خواهد شد؟ هر چهره ای رو که تو خیابون می بینی انگار از ناراحتی و درد مالامال شده. خدایا به فریادمون بس ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
14
باشه اول از خودت شروع کن اول اون کارخونه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
11
واقعا نونی مونده که بخواهیم به دیگری بدیم؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
13
جناب طائب به هر دلیل که شاید! درست هم باشد نباید از مردم بخواهد که از نان شبشون بزنند بدهند برای یمن و سوریه و.....! ایشان نمی دانند که نان شب که هیچ نان ظهر و صبح مردم هم با امدن نفت بر سر سفره مردم در دولت نهم و دهم! بسیار نفتی و غیر قابل خوردن و زدن شده! بهتر است ایشان به نهادهای....و بنیادهای....و سازمانهای.....که ثروتهای نجومی دارند بفرمایند خمس و زکات درامد خود را برای تقاضای جناب طائب قرار دهند! اینان که نه مالیات می دهند نه عوارض و گمرکی و.....!!!!!!
شاپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
1
7
.... جدی نگیرین
حسین
|
Australia
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
14
هموطنان گرامی توجه داشته باشند که مهم شخص ایشون نیست مهم تفکر ایشونه که چندین ساله بر مملکت ما حاکمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
6
آقای طائب ...
سورنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
12
آقای طائب شما هنوز از مردم خوزستان بخاطر آن اظهار نظر عجیبتان عذر خواهی نکردید.دیگه حنای آدمهایی امثال شما برای مردم رنگی نداره .بنابر این ساکت باش وبیش از این مردم را عصبی نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
11
این آقایییییییییییییی طاللللللللللللللللللب ه زیاد حرف میزنه وهم حرف زیادی میزنه.خدا هدایتش کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
12
..تو از نون شبت بزن
از ما چرا مایه میزاری ما که حقوق چهل میلیونی نمیگیریم حقوق ما ۶۰۸ تومن وزارت کاره بدون اضافه کاری و مزایا از چیم بزنم برای...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
11
آقای طائب!
از نون شب خودت بزن.
...
در برابر همه مسئولین جز ملت ایران!
...
یک فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
15
... چرا دست از سر مردم بر نمی دارید . تصور نمی کنید روزی نزدیک ...
گرسنه
|
Germany
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
13
شما از نون و بوقلمونت بزن بعد بیا مارو نصیحت کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
11
خواهشا صحبت بنده را منعکس کنید. این فرمایش که ما از نان شب می زنیم و ان فرمایش که ما یک وعده غذا می خوریم یک مغلطه اشکار است زیرا صحبت بر سر نان شب تنها نیست . صحبت بر سر داروهای حیاتی بیماران هم هست .صحبت بر سر رسیدگی به بیماران و کودکان هم هست .صحبت بر سر لباس و مسکن هم هست . صحبت بر سر نقتی که قطر از حوزه مشترک نفتی غارت می کند هم هست . در یک کلمه صحبت بر سر زندگی است . به نظر شما ما باید بمیریم تا دیگران زنده بمانند؟ بچه های ما معتاد شوند تا بچه های دیگران معتاد نشوند؟ جوانان ما فاسد شوند تا دیگران خوش بگذرانند؟ لطفا سطح رفاه و امید به زندگی را در ایران و لبنان با هم مقایسه کنید. با تشکر
اريايي
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
10
...خبر از فقرای ايران نداري كه براي سير كردن شكم زن وبچه كليه خود شان ميفروشند
طلبه
|
Germany
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
10
...چرا از خودت مایه نمیزاری ... کی به تو لقب استاد حوزه داده ؟ از حوزه بیا بیرون...تا ببینی مردم دارن چه میکشن از همسایهات...
000
|
United States of America
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
9
به جای اینکه تز بدی که مردم نان شب نخورن . جلوی رانت ها بورسیه ها و اختلاس ها را بگیر صدها برابر نان مردم ازش د رمیاد. فکر می کنی دیگه آبرویی هم مونده که اینجور راحت اظهار نظر می کنید.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
9
این همه کشور بیکار داره که هیچ چتر حمایتی ندارند و این آقا این حرف ها را می زند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
9
الكي گفته :
يعني ميخواسته بگه من هم تو مملكت يه كاره اي هستم
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
13
یک نامه رسمی منتشر کن فقط 10 درصد حقوقت رو به سوریه ویمن هدیه کن من هم نان شبم رو میدم
اصغر ترقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
10
هه...خجالتم خوب چیزیه ..خودشون میخورن و دارن .... میگن مردم صرفه جویی کنن ..ببینم اون دنیا چطور میخواین جواب بدین ؟؟ میگین برای چی میخواستین یمن رو حفظ کنین ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
7
شمارا به خدادست ازسراین مردم گرسنه بردارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
2
سر خود حرف نزده ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
0
حاج اقا تو برو بالا منبر تخیلات تاریخیت رو بگو لازم نیست فتوا بدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۷
0
0
نفهمید دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
تو که مخالفی با ایشون چرا میای تو سایتو مطلبشو میخونی؟ اول تو جواب ما رو بده بعد طومار درست کن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین