کد خبر: ۲۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۴:۲۳
قائم مقام استقلال اهواز :

بازگشت مارتيک تصميم شخصي شفيع زاده بود

از هيچ گزينه اي پاسخ مثبت نگرفتيم
آفتاب‌‌نیوز : ارسطو جهانداري قائم مقام استقلال اهواز درخصوص انتخاب مجدد مارتيک خاچاطوريان به عنوان سرمربي اظهار داشت: پس از آن که فيروز کريمي نتوانست نظر مساعد مسئولان تيم راه آهن را در اخذ رضايتنامه و پيوستن به استقلال اهواز قطعي نمايد به فکر تعيين شخص ديگري به عنوان سرمربي افتاديم.
وي در ادامه افزود: در اين زمينه رايزني را با محمود ياوري نيز انجام داديم اما ايشان نيز به دليل مشغله کاري با تيم المپيک کشورمان از حضور در استقلال اهواز بازماندند.
قائم مقام باشگاه استقلال اهواز تصريح کرد: با توجه به آن که به نيم فصل ليگ رسيديم عملا پروژه جايگزيني مربي جديد علاوه بر زمانبر بودن هزينه ديگري را نيز براي باشگاه در برداشت ،به همين دليل مديريت باشگاه شخصا تشخيص داد مارتيک خاچاطوريان را که عملکرد بهتري نسبت به گمالوويچ داشت مجددا به عنوان سرمربي برگزيند البته احتمالا در کنار ايشان از وجود مربيان بومي نيز استفاده خواهيم کرد.
جهانداري در مورد نحوه تصميم گيري ها در اين باشگاه از اظهار نظر اجتناب کرد و اظهار داشت: تصميم مذکور تلفني به اطلاع من رسيد و هنوز ملاقات حضوري با شفيع زاده در اين مورد نداشته ام بنابراين فعلا نمي توانم موضع خود را اعلام کنم.
وي در پايان خاطرنشان کرد: خاچاطوريان و گمالوويچ هر دو در مرخصي هستند و اظهار نظر در مورد وضعيت آينده گما به بازگشت وي از کشورش منوط خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین