کد خبر: ۲۸۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۳:۵۵
دکتر علی لاریجانی:

انتخاب من به عنوان کاندیدای نهایی شورای هماهنگی به معنای نفی دیگر کاندیداها نیست

آفتاب‌‌نیوز :

لاريجاني تصریح کرد: آنچه در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مهم است «وحدت اصولي» بين اعضاي اين شورا است. وي افزود: در شرايط كنوني كشور كه عرصه‌هاي مختلف سياسي و اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي نيازمند نظريه‌پردازي بر مبناي اسلام است بايد اسلام را درك كرد و آن را برطبق وضعيت موجود اجرا كرد.

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي در جمع نخبگان و معتمدان و اعضای شورای هماهنگی شهرستان چناران، افزود: دغدغه موجود در بين نيروهاي اصولگرا اين است كه نامزدهاي مطرح شده شوراي هماهنگي درباره كانديداي نهايي رياست جمهوري به وحدت نظر برسند.
نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حركت در جهت خواست اصلي مردم توسط مسئولان يادآور شد : طفره رفتن و حاشيه‌‌روي در 8 سال گذشته موجب شد تا مطالبات واقعي مردم مغفول واقع شود.
دكتر لاريجاني در ادامه با تكيه بر حل مشكل معيشت مردم و اينكه اجراي مدل‌هاي توسعه در كشور بايد براي مردم بر سر سفره‌هاي زندگيشان قابل لمس باشد گفت : برخي مديران نتوانستند تفكر اسلامي را در برنامه‌هاي اجرايي كشور پياده كنند و اين امر موجب طفره‌روي در برنامه‌ها شده و مردم هم دچار دغدغه معيشت خود شدند.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي در ادامه با اشاره به مشكلات داخلي كشور و اينكه مردم از غوغاسالاري‌هاي ايجاد شده در چند سال اخير انزجار دارند گفت : كشور نيازمند آرامش فعال است و اين موضوع با دو عامل تحجر و غوغاسالاري از بين مي‌رود حال آنكه ايران هم اكنون به آزادي فكر و آرامش نياز دارد تا مسئولان در اين شرايط، بسترهاي كار براي مردم را ايجاد كنند.
دكتر لاريجاني با تاكيد براينكه مديران ارشد كشور بايد معتقد شوند كه مي‌توان از پتانسيل‌هاي داخلي و نيروهاي جوان كشور در راه پيشرفت جامعه استفاده كرد، يادآور شد : هرجا ما به جوانان اعتماد و اعتقاد پيدا كرديم، مسير توسعه كشور را نيز هموارتر شد و در غير اين صورت، در راه ضرر گام برداشته‌ايم.
نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با تاكيد بر اينكه صنعت اتمي ايران بومي است تصريح كرد : هيچ كس در زمينه فناوري صلح‌آميز هسته‌اي به ايران كمك نكرد.
وي در ادامه به غيرمحسوس بودن مبارزه با فساد در جامعه اشاره كرد و با تاكيد بر اينكه ايجاد فضاي تحول در عرصه‌هاي مختلف كشور وابسته به از بين رفتن فساد در برخي دستگاه‌هاي دولتي است گفت : دولت بايد در زمينه خصوصي‌سازي، مردم را نيز وارد صحنه كند بطوريكه در امر خصوصي‌سازي شركت‌هاي دولتي و صنايع مردم نيز در «سهام عام» اين شركت‌ها سهيم شوند.
دكتر علي لاريجاني گفت : در انقلاب نبايد، افرادي زحمت بكشند و بهره آن را ديگران ببرند، اين موضوع عين بي‌عدالتي است.
وي با اشاره به ايجاد صنايع جانبي در شهرستان‌ها و روستاها و اين‌كه اين امر عامل مهمي در كاهش مهاجرت به شمار مي‌رود تصريح كرد : قاچاق كالا در حال حاضر، سالانه فرصت ايجاد 400 هزار شغل را از اختيار دولت گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین