کد خبر: ۲۸۶۹۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

همسرم به اجبار خانواده‌اش با من ازدواج کرد

مرد جوان وقتي متوجه شد که همسرش از روي اجبار با او ازدواج کرده است تصميم به جدايي گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مردم سالاری، زوج جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقي دادند. مرد جوان درخصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي به تازگي متوجه شدم که همسرم با اجبار خانواده‌اش با من ازدواج کرده و خودش هيچ علاقه‌اي به من نداشته است.

وي افزود:چند شب پيش وقتي با هم دعوايمان شد همسرم گفت که هيچ علاقه‌اي به من نداشته و خانواده اش او را مجبور به ازدواج کرده‌اند. از وقتي اين حرف را شنيدم خيلي عصباني شدم و تصميم به جدايي گرفتم. من دوست ندارم با زني که از روي اجبار با من ازدواج کرده است، زندگي کنم. براي همين مي‌خواهم از او جدا شوم.

زن جوان نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي آن شب من خيلي عصباني بودم و اينکه گفتم به شوهرم علاقه ندارم از روي عصبانيت بود. درست است که شوهرم انتخاب خانواده‌ام بود و من هيچ نقشي در اين انتخاب نداشتم ولي اينطور هم نيست که اصلا به شوهرم علاقه‌اي ندارم. من به مرور زمان به او علاقه‌مند شدم اما شوهرم به خاطر يک حرف مي‌خواهد از من جدا شود. بعد از صحبت‌هاي اين زن ، قاضي دليل آنها براي جدايي را کافي ندانست و سعي کرد اين زوج را از طلاق منصرف کند. در نهايت مرد جوان نيز وقتي متوجه علاقه همسرش شد از طلاق منصرف شد و اين زوج پس از آشتي دادگاه را ترک کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
0
1
خدا رو شكر به خير گذشت
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
0
0
خخخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین