کد خبر: ۲۸۷۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰

پزشک قلابي شبکه‌هاي اجتماعي دستگير شد

رئيس پليس فتاي استان گيلان از شناسايي و دستگيري دکتر قلابي شبکه هاي اجتماعي موبايلي که اقدام به کلاهبرداري 500 ميليون ريالي از کاربران اين شبکه‌ها کرده بود خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرهنگ ايرج محمدخاني رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات گيلان در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي ارجاع چندين فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهي تعدادي از شهروندان مبني بر اينکه فردي با معرفي خود به عنوان دکتر متخصص ارتودنسي در شبکه هاي اجتماعي موبايلي از آنان کلاهبرداري کرده بود بررسي موضوع در دستورکار ماموران اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات گيلان با اشاره به انجام تحقيق از شاکيان پرونده گفت: با تحقيقات از شاکيان پرونده و پي جويي هاي فني و پليسي، کارآگاهان پليس فتا موفق شدند دکتر قلابي شبکه هاي اجتماعي موبايلي را که مردي 32 ساله، اهل و ساکن مشهد بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي وي را در رشت دستگير کنند.

محمدخاني اظهار افزود: با توجه به ادله ديجيتال کشف شده از متهم وي به صراحت به بزه انتسابي اعتراف کرده و گفت که با سوء استفاده از عنوان يک پزشک متخصص با مالباختگان در شبکه هاي اجتماعي موبايلي آشنا شده و با پشنهاد کار در مطب به آنها اعتمادشان را جلب کرده بعد با ابراز علاقه و پيشنهاد ازدواج از آنان حدود 500 ميليون ريال کلاهبرداري کرده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رساني پليس فتا ناجا، رئيس پليس فتا استان گيلان با بيان اينکه متهم پس از معرفي به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان رشت روانه زندان شد، گفت: پرونده متهم براي شناسايي ساير مالباختگان در پليس فتا مفتوح و درحال رسيدگي است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین