کد خبر: ۲۸۷۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان:

تهدید به محرومیت شدیم و ترسیدیم

سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان يکي از دلايلي که باعث شده اين باشگاه به يوسف وکيا اجازه دهد در اردوي تيم ملي اميد حاضر شود را تهديد فدراسيون به محروميت اين بازيکن اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش فارس، حسین ابن‌قاسم در رابطه با تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی در این مسابقه انجام دادند و در کارهای تیمی بسیار خوب ظاهر شدند. دوندگی بازیکنان ما در طول بازی بسیار زیاد بود ولی در مقابل حریف هم بازی بسته‌ای را ارائه می‌کرد و کمی کار را برای ما سخت کرده بود.

وی در رابطه با اینکه فولاد خوزستان در بازی روز گذشته تعویضی انجام نداده است،‌ عنوان کرد: خیر تعویضی انجام ندادیم. به هر حال کادر فنی در رابطه با مسائل فنی تصمیم می‌گیرد.

سرپرست فولادخوزستان در رابطه با اینکه آیا این مسئله به خاطر از دست دادن بازیکنان زیاد و فاصله‌ای که بین بازیکنان اصلی و ذخیره فولاد وجود دارد، است، خاطرنشان کرد: به هر حال در موارد فنی کادر فنی تصمیم می‌گیرد و این تشخیص دراگان اسکوچیچ بوده است.

ابن‌قاسم در رابطه با این مسئله که با وجود اینکه با کمبود بازیکن روبرو هستم در نهایت به یوسف وکیا و بهمن جهان‌تیغ اجازه حضور در اردوی تیم ملی را دادند، اظهار داشت: 2بازیکن را به اردوی تیم ملی امید دادیم و چاگو در مسابقه بعدی محروم است. به هر حال در این وضعیت از کمبود بازیکن رنج می‌بریم ولی به خاطر تیم ملی امید همکاری کردیم.

وی در رابطه با این مسئله که آیا نگران این نیستند که از کمبود بازیکن ضرر کنند و اینکه جه شد با وجود مخالفت ابتدایی به وکیا اجازه حضور در تیم امید را دادند،‌ گفت: به ما گفتند اگر این بازیکن به اردوی تیم ملی امید نیاید محروم می‌شود و ما هم ترسیدیم و اجازه حضور او را صادر کردیم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا خواستار لغو بازی هفته سوم تیم‌شان مقابل گسترش‌فولاد تبریز هستند، اظهار داشت: بله می‌خواهیم امروز با ارسال نامه‌ای درخواست کنیم دیدار ما مقابل گسترش‌فولاد خوزستان به زمان دیگری موکول شود.

وی در رابطه با اینکه فکر می‌کند فدراسیون با او همکاری می‌کند، اظهار داشت: همانطور که ما همکاری کردیم انتظار داریم با ما هم همکاری شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین