کد خبر: ۲۸۷۴۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

پدرِ مدیر، معلم و پسرش را با هم کتک زد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم دبیر ریاضی توسط یکی از اولیای دانش آموزان گفت: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی قربانی، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با تایید ضرب و شتم مجید قراوند، دبیر ریاضی، توسط یکی از اولیای دانش آموزان در یکی از دبیرستان‌های کوهدشت لرستان اظهار کرد: دانش‌آموز مذکور در درس ضعیف بوده است و معلم درخواست کرده بود پدر وی به مدرسه مراجعه کند تا در جریان وضعیت فرزندش قرار گیرد.

وی افزود: پدر وقتی به مدرسه آمده ابتدا فرزندش و سپس معلم مذکور را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما خبر به کما رفتن معلم صحت ندارد.

قربانی تصریح کرد: پدر این دانش آموز که مدیر یکی از بخش‌های دولتی بوده است هم اکنون از کار برکنار شده و در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش آنا، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان بیان کرد: دستورالعمل حمایت از معلم‌ها باید از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
حسین
|
Germany
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
0
برای فرهنگ وفرهنگی مایه تاسف است هر روز شاهد توهین به معلم هستیم
فریبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰
0
0
باید جلوی بی فرهنگی و ضرب و شتم را گرفت. بی اخلاقی و بدکرداری در ایران بیداد میکنه. ضاربین باید جزا ببینن تا دیگه تکرار نشه!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین