کد خبر: ۲۸۷۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

انتقام از خواستگار خواهر

دختر جوان زمانيکه ديد خواستگار خواهرش مراسم ازدواج را بهم زد نقشه انتقام جويي خونين را اجرا کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش آرمان، چندی پیش پسر جوانی با مراجعه به پلیس در شکایتی به ماموران گفت: در فیس‌بوک با دختری به نام پریسا آشنا شدم، آشنایی ما با چت کردن شروع شد و مدتی بعد بالاخره او از من خواست همدیگر را ببینیم. وقتی سر قرار حاضر شدم پریسا آمد و وقتی می‌خواست سوار ماشین من شود یک‌دفعه ۲ جوان به سمت ما آمدند و مدعی شدند که از دوستان برادر پریسا هستند.

شاکی ادامه داد: آن‌ها به بهانه اینکه برای پریسا مزاحمت ایجاد کرده‌ام مرا کتک زدند و به ماشینم هم آسیب زدند، همان لحظه هم پریسا پا به فرار گذاشت و دو پسر جوان هم سوار موتور شدند و فرار کردند، حالا هم مطمئنم که کار پریسا بوده است، چون بعد از آن دیگر جواب تماس‌هایم را نداد. با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار قرار گرفت و پرونده در دادسرای ناحیه ۵ تهران تحت بررسی قرار گرفت و پریسا بلافاصله دستگیر شد.

پریسا در بازجویی‌ها به ماموران گفت: خواهرم یک خواستگار داشت و آن‌ها قرار بود با هم ازدواج کنند اما او یک‌دفعه زیر قولش زد و خواهرم را ترک کرد. در آن زمان من تازه درسم را تمام کرده و از شهرستان به تهران آمده بودم. اشک‌های خواهرم مرا عذاب می‌داد و از همه بد‌تر اینکه محسن بی‌دلیل تصمیم به جدایی گرفته بود. به همین خاطر تصمیم به انتقام از محسن گرفتم.

متهم ادامه داد: من با ساختن یک صفحه در فیس‌بوک با محسن آشنا شدم. تا اینکه تصمیم گرفتم با او قرار بگذارم، روز قرار ۲ نفر را اجیر کردم محسن را حسابی کتک بزنند. با اعترافات این زن، ۲ جوان اجیر شده نیز دستگیر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین