کد خبر: ۲۸۷۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

بخشش یک اعدامی در کازرون

وی گفت: با پادرمیانی معتمدان محلی و مسوول دفتر امام جمعه کازرون، خانواده مقتول راضی به گذشت از قصاص فرزندشان شدند .
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزند خود در کازرون فارس گذشتند تا سومین پرونده قتل در یک ماه گذشته در این شهرستان با صلح وسازش بسته شود.

به گزارش ایرنا در این زمینه مراسمی برگزار و اعلام شد که با پیگیری های معتمدان محلی ، خانواده مطهری نسب قاتل فرزند خود را عفو کردند.

کاظم اکرمی رییس دادگستری کازرون در این مراسم که شامگاه سه شنبه 19 اسفند برگزار شد گفت:در سال 89 قاتل با سلاح جنگی محمد مطهری نسب 24 ساله را با ضرب گلوله به قتل رسانده بود که حکم قصاص قاتل پس از طی مراحل قانونی وتایید مقامات قضایی کشور برای اجرا ابلاغ شد.

وی گفت: با پادرمیانی معتمدان محلی و مسوول دفتر امام جمعه کازرون، خانواده مقتول راضی به گذشت از قصاص فرزندشان شدند .

در این مراسم حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون گفت: دنیای استکبار که با ایجاد گروهک های تکفیری مثل داعش می خواهد چهره اسلام را خشن معرفی کند باید بداند که رافت وگذشت در اسلام جایگاه والایی دارد و می بینید که علی رغم اینکه خانواده ای فرزندش را از دست داده اما قاتل فرزندش را می بخشد.

در این مراسم حجت الاسلام سید مهدی موسوی رییس شوراهای حل اختلاف استان فارس گفت:در سال گذشته موفق شدیم با ختم 33 پرونده قتل به صلح و سازش و در سال جاری با پرونده ای که امروز با عفو بسته شد 29 پرونده قتل را به صلح و سازش ختم کنیم .

در پایان مراسم از خانواده مقتول با اهدای لوح رییس کل دادگستری استان فارس قدردانی شد.

شهرستان کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین