کد خبر: ۲۸۷۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

درخشان: به پرسپولیس ستم می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به پرسپولیس کمک نکردند تا ما خسته به عربستان برویم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید درخشان در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد دیدار با نفت مسجد سلیمان گفت: ما انتظار داشتیم که این بازی به تعویق بیفتد اما با ما همکاری نکردند تا ما خسته به عربستان برویم. نیاز به کمک داشتیم اما آقایان به ما کمک نکردند. اکنون تمرکزمان بر روی بازی با نفت مسجد سلیمان است و می‌خواهیم بازی خوبی مقابل این تیم انجام بدهیم.

درخشان در مورد وضعیت پرسپولیس، گفت: بازیکنان ما خسته هستند و چند بازیکن مصدوم و محروم هم داریم و این مشکلات ما برای بازی با نفت است با این حال تلاش می‌کنیم با تمرکز مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کنیم.

وی در مورد شرایط تیم نفت مسجد سلیمان، گفت: من بازی این تیم مقابل استقلال را دیدم آنها مقابل استقلال خوب بازی کردند. ضمن اینکه تیم‌ها انگیزه خاصی مقابل پرسپولیس دارند. بازی بسیار حساسی داریم و به بازیکنان هم گفته‌ام بازی ساده‌ای نداریم و باید مقابل نفت محکم بازی کنیم و امتیاز بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا با پرسپولیس همکاری نشد تا با تمام توان مقابل النصر بازی کند، گفت: این سوال را باید از آقایانی پرسید که دوست نداشتند به پرسپولیس کمک کنند و ما همه جور به فوتبال کمک کرده‌ایم اما هیچ‌کس به ما کمک نکرد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: ما با اینکه هافبک نداشتیم اما میلاد کمندانی و احمد نوراللهی را به تیم امید دادیم در حالی که اکنون برای استفاده از آنها نیاز داریم. ما به تیم امید بازیکن دادیم و مجبوریم بدون این دو بازیکن مقابل نفت بازی کنیم اما به ما کمکی نکردند. باید به تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند کمک شود و آنها را حمایت کنند.

وی در مورد احکامی که در برخی مواقع از سوی کمیته انضباطی علیه پرسپولیس صادر شده اما جاسم کرار فقط دو جلسه محروم شد،‌گفت: قضاوت را به عهده هواداران پرسپولیس می‌گذارم. اینکه چه پیش آمده و چه کارهایی انجام شده است. پرسپولیس همیشه مظلوم بوده و هست و به پرسپولیس ستم می‌شود. ما فقط درخواست تعویق یک مسابقه را داشتیم. اما این کار را نکردند. می‌خواستیم بازی با نفت مسجدسلیمان عقب بیفتد اما هر کسی تقصیر را به گردن دیگری انداخت.

به گزارش فارس،‌درخشان خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم! مگر باشگاه برای لیگ برنامه‌ریزی می‌کند؟! به ما گفتند که باشگاه نفت مسجدسلیمان مخالف است و به هر کسی که هر عنوانی داشت گفتیم که ما با تعویق بازی موافقم اما نفت مسجدسلیمان مخالفت کرده است. مگر سازمان لیگ نباید برنامه اعلام کند و آن را اجرا کند پس چرا مدام ما را پاس‌کاری کردند؟! آقایان دوست نداشتند به پرسپولیس کمک کنند. ما هم تلاش می‌کنیم با تمام توان مقابل نفت مسجدسلیمان بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا پیش از این درخواست تعویق بازی را نکرده بودید برنامه که از قبل اعلام شده بود، گفت: مثلا ما چه زمانی باید چنین درخواستی می‌کردیم؟ آیا باید یک سال پیش تقاضای درخواست تعویق بازی را می‌دادیم. ما قبل از سفر به ازبکستان از سازمان لیگ درخواست کرده بودیم این بازی را به تعویق بیندازند حالا می‌گویند چرا زودتر نگفته‌ایم؟! در خیلی مواقع ظرف 48 ساعت اعلام می‌کنند برنامه لیگ تغییر کرده است. این اتفاق در فصول گذشته افتاده است اینکه می‌گویند زودتر می‌گفتیم هم یک داستان جدید است.

درخشان در مورد مقایسه رای جاسم کرار با محرومیت برخی بازیکنان پرسپولیس و همچنین جریمه و محرومیت برای پرسپولیس به خاطر رفتار تماشاگرانش در حالی که در تبریز شعارهای تندی سر داده شد، گفت: همیشه همه چیز متوجه پرسپولیس است. فقط تماشاگر و بازیکن ما را می‌بینند. بازیکن ما را به جای دو جلسه 4 جلسه محروم می‌کنند.اینها همه نشانه مظلومیت پرسپولیس است.حالا اینکه در آینده چه خسارتی خواهیم دید خدا می‌داند.

وی در مورد اینکه شاید بهتر باشد بازی فوتبال 12 به 12 شود زیرا برخی حریفان از عوامل جانبی استفاده می‌کنند، گفت: ما به دنبال این مسائل نیستیم، تمرکزمان بر روی مسابقه با نفت است. لیگ را هم رها نکرده‌ایم و با قدرت در آن بازی می‌کنیم. در لیگ دچار بدشانسی می‌شویم، نمی‌دانم چه بگویم. تا حالا چنین چیزهایی را ندیده بودم. در لیگ ما دچار اشتباهات فردی می‌شویم وگرنه از نظر تاکتیکی هیچ تیمی نتوانسته ما را غافلگیر کند. در دفع توپ یا خروج دروازه‌بان مرتکب اشتباه می‌شویم که امیدوارم این اشتباهات کمتر شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس از مسجدسلیمان به اهواز می‌رود و سپس به عربستان خواهد رفت، گفت: خیر ما با اتوبوس از مسجدسلیمان به اهواز می‌آییم که 2 ساعت راه است. از اهواز به تهران برمی‌گردیم و دوباره به اهواز می‌رویم تا راهی عربستان شویم.

درخشان در مورد بازی با النصر و شرایط این تیم عربستانی گفت: من بازی این تیم با لخویا را دیدم آنها تیم بسیار خوبی هستند و بازی سختی در عربستان داریم. النصر از نظر تاکتیکی تیم قدرتمندی است. من در عربستان بازی کرده‌ام. می‌دانم فشار تماشاگر آنجا چگونه است. تماشاگران عربستانی بعد از سوت آغاز بازی تا پایان مسابقه از تیمشان حمایت می‌کنند. کار راحتی در عربستان نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد درگیری عباس‌زاده و خانزاده در تمرین پرسپولیس گفت: این چیزها را نمی‌دانم از کجا می‌آورند. عباس‌زاده با ما به مسجدسلیمان می‌آید.

وی در مورد کمک علی دایی برای حل مشکل محرومیت عباس‌زاده گفت: من از این مسئله خبر ندارم، به من گفته شده که باشگاه محرومیت او را لغو کرده و این مسئله را از شما شنیده‌ام.

به گزارش فارس، درخشان در مورد اینکه از 26 اسفند که لیگ تا 14 فروردین تعطیل است چه برنامه‌ای پرسپولیس دارد، گفت": ابتدا باید جند روزی به بازیکنان استراحت بدهیم و سپس کارمان را شروع کنیم. با توجه به اینکه تعطیلات نوروز است زمان مناسبی برای برگزاری اردو نیست و تمرینات‌مان را در تهران احتمالا ادامه می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین