کد خبر: ۲۸۷۵۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹

پروین: پرسپولیس باید با این شرایط سخت کنار بیاید

علی پروین ضمن تقدیر ویژه از محمدحسین نژاد فلاح گفت: از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس التماس دعا دارم و ای کاش می‌توانستم تیم را در سفر به عربستان همراهی می‌کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا، پیشکسوت پرسپولیس، درباره دعوت محمدحسین نژادفلاح برای سفر به عربستان افزود: آقای نژادفلاح تماس گرفتند و بنده را برای سفر به عربستان و همراهی تیم در این سفر ورزشی و معنوی دعوت کردند. از توجه ایشان به پیشکسوتان و بنده کمال تشکر را دارم. ممنونم که آقای نژاد فلاح به فکر پیشکسوتان هستند و ما را هم برای این سفر دعوت کردند اما متاسفانه به دلیل مسائل کاری در روزهای پایانی سال و برنامه‌ریزی‌های قبلی نمی‌توانم پرسپولیس را در سفر به عربستان همراهی کنم. از آقای نژادفلاح تشکر کردم و این موضوع را به اطلاع ایشان رساندم.

او در ادامه تصریح کرد: این کاش می‌توانستم تیم محبوبم را در این سفر همراهی کنم و علاوه بر بودن در کنار تیم، توفیق زیارت خانه خدا بار دیگر نصیبم می‌شد. از همه اعضای تیم و کاروان اعزامی التماس دعا دارم و امیدوارم پرسپولیس با دست پر و سربلندی به ایران برگردد.

پروین در پایان با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس گفت: خوشحال کننده بود که پرسپولیس با دو برد متوالی مقابل لخویا و بنیادکار و برتری مقابل پدیده از بحران خارج شد و همه را به آینده امیدوار کرد. الان پرسپولیس بهترین امتیازات را در آسیا کسب کرده و بهترین نماینده فوتبال ایران بوده است. این خوشحال کننده است و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد و پرسپولیس بتواند با موفقیت بازی‌های بعدی را به پایان برساند. امیدوارم بازی‌های لیگ جدی گرفته شود چون مهم است که تیم با کسب حداکثر امتیازات در بازی‌های بعدی جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی داشته و از اعتبار پرسپولیس به نوعی باید دفاع شود. البته می‌دانم که بازی‌های متوالی خارج از خانه در لیگ و آسیا خستگی را به تیم تحمیل می‌کند و این کار را سخت خواهد کرد اما باید با این شرایط کنار آمد و به فکر کسب نتایج بود. برای پرسپولیس در بازی فردا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که مربیان و بازیکنان با کسب دو نتیجه مطلوب بازی با نفت مسجد سلیمان و النصر عربستان، عیدی خوبی به هواداران بدهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین