کد خبر: ۲۸۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

قلعه‌نويي: بيرانوند نبود با اختلاف دو گل مي‌برديم

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: به منصوريان و بيرانوند اين برد را تبريک مي‌گويم و اگر بيرانوند نبود پيروز مي‌شديم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امير قلعه‌نويي بعد از شکست يک بر صفر استقلال در هفته بيست و سوم ليگ برتر مقابل نفت تهران گفت: سال جديد را قبل از فرا رسيدن آن تبريک مي‌گويم. بازي خوبي بود و همانطور که کار کرديم برخلاف آن گل خورديم مي‌دانستيم در اوت و ضربه ايستگاهي خطرناک هستند بدشانس بوديم مخصوصا بعد از دريافت گل موقعيت داشتيم به منصوريان و بيرانوند تبريک مي‌گويم بيرانوند اگر نبود با اختلاف 2 گل مي‌برديم آنها هم مي‌توانستند گل بيشتري بزنند در مجموع بازي خوبي بود دستمان خالي بود 2 بازيکن خوب ما نبودند و در اميد هم بازيکن داشتيم مجبور شديم به بازيکنان اميد و جوانان بازي بدهيم و در مجموع به تيم نفت تبريک مي‌گويم.

وي در مورد اينکه بازيکنان نفت تهران زير لباس خود جي پي اس وصل کردند و آيا به آينده اميد دارند، افزود: جي پي اس مسئله خاصي نبود فکر کنم در بازي رسمي نبايد اين کار را کنند. به اينده اميد داريم ولي امروز بدشانس بوديم بايد خودمان را بازسازي کنيم و به فکر بازي‌هاي آنيده باشيم و 4 امتياز اختلاف را جبران کنيم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه منصوريان گفته برخي جو رقابتي مي‌خواستند درست کنند اما ما امروز جو را دوستانه کرديم، اظهار داشت: فوتبال همين است بردن فوتبال لذت بيشتري دارد اما باخت هم جزوي از آن است برخي افراد اين فضا را درست مي‌کنند اين برد مبارک منصوريان و نفت باشد. خودم او را به استقلال آوردم و خودم او را تشويق به مربيگري کردم اما برخي اين فضا را درست مي‌کنند.

قلعه‌نويي در رابطه با اينکه شايعه شده بود شما درخواست کرديد زرگر داور بازي باشد، عنوان کرد: اين مسئله خيلي بي اخلاقي بود ديشب با اصفهانيان صحبت کردم کسي حق ندارد بگويد اين داور باشد يا نباشد. يک تيم شايد بتواند توصيه کند که يک داور نباشد اما اينکه بگويد داور نباشد عجيب است. اين شايعه غير اخلاقي بود و نمي‌دانم از کجا نشات گرفت کميته اخلاق نبايد از اين مسئله بگذرد بايد بگويند کدام نامه بوده است .کميته اخلاق بايد اين مسئله را پيگيري کند که اين شايعه از کجا آمده است. زرگر داور خوبي بود قبل از پنالتي روي حنيف عمران زاده خطايي شد که اين آن خطا را نگرفت و فکر کنم به خاطر اين جو رواني بود. بايد از اين مسائل دوري کنيم و براي رسيدن به هدفمان هر کاري نکني.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه هواداران کمي به ورزشگاه مي‌آيند، اظهار داشت: کم مي‌آيند چه کنيم شب عيد و بازي در زمستان است مردم هم گرفتار هستند. خودمان بازي مي‌کرديم بازي با ژاندارمري و نيروي زميني هم هفتاد هزار نفر به ورزشگاه مي‌آمدند ان‌شاالله در آينده هواداران بيشتري مي‌آيند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین