کد خبر: ۲۸۷۹۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

درخشان: دیواری کوتاه‌تر از دیوار پرسپولیس نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید دیواری کوتاه‌تر از این تیم وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، حمید درخشان درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان‌مان چند بازی بیرون از خانه انجام دادند و این موضوع روی خستگی آنها تاثیرگذار است. امیدوارم در یکی دو روز باقی مانده کاری کنیم که تیم به شرایط ایده‌آل خود بازگردد و بتوانند مقابل النصر 90 دقیقه بازی کنند.

او در واکنش به این صحبت که آیا قرار است سازمان لیگ به خاطر نینداختن چفیه پرسپولیس را جریمه کند گفت: الان هر چیزی که از دست‌شان برمی‌آید علیه ما انجام می‌دهند. مگر ما باید خودمان چفیه می‌بردیم؟ باید خودشان به ما چفیه می‌دادند. یک زمانی چفیه‌ها را آوردند که تیم در حال ورود به میدان بود. من فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی مهم باشد اما هر تصمیمی هم که می‌خواهند بگیرند، بگیرند.

وی درباره فحاشی‌های صورت گرفته در بازی با مسجدسلیمان هم گفت:‌ نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم. اینقدر آنجا به ما فحاشی کردند که بس است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به صحبت کمیته اخلاق که می‌خواهد به خاطر عدم خواندن بیانیه، هادی نوروزی را جریمه کند، گفت: دیواری کوتاه‌تر از دیوار پرسپولیس نیست. فحش و بد و بیراهی که به ما گفتند را ندیدند ولی نخواندن بیانیه نوروزی را دیده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین