کد خبر: ۲۸۷۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳

والدس: دخیا بهترین دروازه‌بان جهان است

دروازه‌بان اسپانیایی منچستر یوناتید همتایش را در این تیم، بهترین دروازه‌بان جهان نامید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، دخیا زیر نظر لوییس فان خال، سرمربی منچستریونایتد نمایشی عالی داشته و اکنون با حضور والدس در این تیم، ممکن است به درهای خروج باشگاه نزدیک‌تر شده باشد زیرا پیش‌تر خبرهای زیادی مبنی بر پیشنهاد رئال مادرید برای جذب او و جانشینی ایکر کاسیاس در سانتیاگو برنابئو شنیده شده بود.

والدس اما نظر دیگری دارد. او بر این باور است که حضور وی در اولدترافورد می‌تواند به پیشرفت دخیا کمک زیادی کند. وی در این‌باره می‌گوید: فکر می‌کنم در حال حاضر، دخیا بهترین دروازه‌بان دنیا است. نمایش او در هر دیداری نشان می‌دهد که سطح دروازه‌بانی‌اش بسیار بالاست. او سال بسیار خوبی را سپری کرده که برایش عالی بوده است. اکنون هم تاکید می‌کنم که او بهترین دروازه‌بان در دنیای فوتبال است. من اینجا هستم تا بتوانم هر کمکی از دستم برمی‌آید انجام دهم. در تمام دوران فوتبالم برای کمک کردن به هم‌تیمی‌ها و مربیانم بازی کرده‌ام. اکنون عضوی از تیم هستم و فکر نمی‌کنم مشکلی برای آنها باشم. اگر به میدان بروم، فقط به این فکر می‌کنم که به سایرین کمک کنم تا بتوانیم در دیدارهایمان پیروز شویم.

قرارداد والدس با شیاطین سرخ 18 ماهه است و او باید برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی منچستر با دروازه‌بانی آماده به نام داوید ده‌خیا رقابت کند که از سوی اکثر کارشناسان فوتبال انگلیس به عنوان بهترین دروازه‌بان سال 2014 لیگ این کشور انتخاب شد.

والدس در پایان درباره بیش از 10 سال حضور در بارسلونا گفت: من خیلی خوش‌شانس بودم که توانستم بیش از 10 سال در تیم بارسلونا حضور داشته باشم و به قهرمانی‌های زیادی دست پیدا کنم اما ممکن است در پایان این فصل، دوران حضورم در بارسلونا به اتمام برسد. می‌خواهم با خانواده‌ام به این شهر جدید بروم.

این دروازه‌بان درباره همتای خود در منچستر یونایتد گفت: دخیا بی‌شک بهترین دروازه‌بان حال حاضر جهان است و هر بازی ارزش‌های خود را برای منچستر به خوبی نشان می‌دهد. او باید مرد شماره یک تیم ملی نیز باشد.

والدس که با مصدومیت شدید از ناحیه زانو آخرین سال حضورش در بارسلونا را با تلخی به پایان برد، پس از برگزاری جام جهانی از موناکو هم پیشنهاد داشت اما در تست‌های پزشکی این تیم فرانسوی رد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین