کد خبر: ۲۸۸۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

پاسخ عارف به سوال روزنامه خراسان درباره ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات

محمدرضا عارف در گفت وگویی با سالنامه نوروزی روزنامه خراسان به تبیین راهبردهای اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش امید در بخشی از این گفت‌وگو خبرنگار روزنامه خراسان  درباره ممنوع التصویری سید محمد خاتمی سوالی را مطرح کرد.

متن کامل این سوال و پاسخ عارف به این پرسش در پی می آید:

*اخیرا شاهد بودیم که آقای خاتمی ممنوع الخبر و ممنوع التصویر شدند . به نظرم با باقی ماندن این شرایط شاید نقش و تکلیف شما در ادامه کار سنگین تر گردد . نظر خودتان چیست ؟
«اولا امیدوارم این مساله زودتر حل شود چون ایشان یکی از سرمایه های نظام است و باید مورد استفاده قرار گیرد . حتی نظرمن در رقابتهای انتخاباتی این بود که اگر رییس جمهور شوم از روسای جمهور سابق استفاده خواهم کرد. تدبیر حکم می کند که از همه سرمایه های کشور استفاده شود نباید یک جوان احساس کند وقتی یک نفر به مدارج عالی مدیریت می رسد و کنار می رود یک برچسب عدم استفاده روی پیشانی او زده می شود ؟! این برای نسل های بعدی خوشایند نیست و امیدوارم دکتر روحانی با تدبیر این مساله را حل کند اما در عین حال من عضو کوچکی از اصلاحات هستم و هیچ ویژگی و حق خاصی برای خودم قائل نیستم . سعی می کنیم تکلیف خودم را مستقل از اقدامات دیگران ادا کنم .»

گفتنی است مشروح این مصاحبه در ایام نوروز از طریق پایگاه خبری-تحلیلی امید منتشر می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
0
5
متاسفانه این برچسب و انگ ها به نیروهای صادق نظام زده میشود ومیبینیم که دزدها و اختلاس گرها و...براحتی میروند و میآیند و... عجب دنیای غریبی است!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین