کد خبر: ۲۸۸۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱

تصاویر/اولین اختراع گردشگری توسط یاران احمدی‌نژاد!

صبح امروز روزنامه شرق پیام تبریکی را منتشر کرد که در آن اعضای دانشگاه عدالت «کسب افتخار علمی اولین اختراع در صنعت گردشگری» را به محمد شریف ملک زاده تبریک گفته اند!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش مجله مهر چندی پیش سایت رسمی دانشگاه عدالت در خبری مدعی شد: «برای نخستین بار در صنعت گردشگری، جناب آقای دکتر محمد شریف ملک زاده معاونت محترم بین الملل دانشگاه عدالت طرحی را تحت عنوان «فرآیند مدیریت گردشگری با علائق ویژه» در صنعت گردشکری ارائه نمودند که به عنوان اختراع، گواهی نامه ثبت اختراع کشوری را از آن خود کرد.»

صبح امروز نیز روزنامه شرق این پیام تبریک را در صفحه اول خود منتشر کرده است. پیامی که در آن کارکنان و دانشجویان دانشگاه عدالت «کسب افتخار علمی اولین اختراع در صنعت گردشگری» را به محمد شریف ملک زاده تبریک گفته اند!

گفتنی است ملک زاده تا پایان دولت احمدی نژاد رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود. علی‌اکبر صالحی، وزیر امور خارجه، به دلیل انتخاب او به سمت معاونت اداری و مالی، تا آستانه استیضاح پیش رفت.

همچنین دبیر سابق شورای عالی ایرانیان خارج از کشور در سال ۹۰ به دلیل اتهامات مالی و وجود پرونده های فراوان در قوه قضاییه بازداشت شد. اما با این وجود در ۵ اردیبهشت ۹۱ احمدی نژاد طی حکمی محمدشریف ملک‌زاده را به عنوان مشاور خود منصوب کرد. احمدی‌نژاد در ۱۱ آذر این حکم را منتفی کرده و طی حکمی جدید، ملک‌زاده را به سمت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد. چندی بعد وی به معاونت رئیس‌جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد و تا پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد در این سمت بود.

گفتنی است وی هم اکنون معاون اجرایی آیت الله شاهرودی می باشد.








بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴
0
19
واله بنده که خبره تور و... هستم متوجه اختراع ایشان نشدم آیا شما شدی؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
0
1
هاهاهاها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
0
با سلام خبره بی سوادی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین