کد خبر: ۲۸۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

راز پنهان قتل مادر و فرزند

جسد غرق در خون زن 24 ساله و کودک سه ساله‌اش در خانه‌شان در مشهد پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایران، این زن به نام «اکرم» چند سال قبل با همسرش ازدواج کرده بود که حاصل زندگی این زوج جوان دختربچه‌ای به اسم «یکتا» بود و شوهرش «حسن» با کارگری در یک کارگاه سنگبری خرج زندگی‌شان را تأمین می‌کرد. آنها در خانه‌ای کوچک در خیابان مهر مادر زندگی خود را می‌گذراندند، زن جوان از چند روز قبل کارهای خانه‌تکانی را انجام می‌داد تا اینکه ظهر روز شنبه 23 اسفندماه جاری همسایگان در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 مشهد خبر از جنایتی هولناک و تکان دهنده دادند.

یکی از زنانی که در همسایگی این خانه کوچک زندگی می‌کند، به پلیس گفت: هنگام صبح چندبار خواستیم به خانه این زوج جوان سر بزنیم ولی کسی جواب‌مان را نداد و با نگرانی از بالای در وارد خانه شدیم و صحنه وحشتناکی را مشاهده کردیم؛ جسد اکرم و پیکر بی‌جان دختر خردسالش را دیدیم که هر دو کشته شده بودند.

در پی این گزارش بلافاصله مأموران کلانتری خواجه ربیع مشهد در محل جنایت حاضر شدند و مشاهده کردند که مادر و دختر 3 ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند.

دقایقی بعد قاضی صفائیان و کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل حاضر شدند و به بررسی صحنه جنایت پرداختند.

جسد اکرم در حالی که آثار ضرب و جرح روی دست‌ها و دیگر نقاط بدنش دیده می‌شد داخل اتاق خواب روی زمین افتاده بود و جسد دخترش یکتا نیز در حالی که خفه‌اش کرده بودند، کشف شد. قاضی صفائیان دستور داد پس از اقدامات قانونی اولیه، اجساد اکرم و دختر کوچولویش به پزشکی قانونی انتقال یابد.

حسن شوهر اکرم که دچار استرس و فشار روحی شدیدی شده بود در بازجویی به قاضی صفائیان گفت: صبح امروز سرکار رفتم و مشغول کار شدم، ساعت حدود 5/11 بود که مادر همسرم زنگ زد و این خبر ناگوار را به من داد.

باورم نمی‌شد که چه می‌شنوم. سراسیمه خودم را به خانه رساندم و با اجساد غرق در خون شریک زندگی‌ام و پیکر بی‌جان بچه نازنینم روبه‌رو شدم. 

سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با ابراز تأسف از وقوع این جنایت هولناک گفت: ‌با توجه به صحنه‌سازی انجام گرفته توسط عامل قتل‌ها که سعی داشته علت قتل‌ها را به نوعی سرقت از محل جلوه دهد و همچنین به دست آمدن سرنخ‌هایی، تحقیقات علمی و کارشناسی کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین