کد خبر: ۲۸۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۱

عیدی بی چشمداشت خانواده مقتول به قاتل+تصاویر

امام جمعه شهر خشکرود نیز ضمن تقدیر از همه کسانی که در این کار خداپسندانه سهیم بوده‌اند افزود: خانواده محترم جبار بیگی بدون کوچکترین چشم‌داشتی با خدا معامله کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
با حضور مردم و مسئولان و ائمه جمعه و جماعت شهرستان زرندیه از خانواده "جباربیگی" به خاطر عمل نیک و بزرگی که در بخشش قاتل فرزندشان انجام دادند، قدردانی شد.

 نماینده مردم ساوه وزرندیه در مجلس شورای اسلامی در آیین تجلیل از خانواده مقتول گفت: بخشش از صفات خداوند بوده و داشتن چنین صفتی نیازمند برخورداری از قلبی پاک و روحی بلند است.

"شهلا میرگلوبیات" ضمن قدردانی از خانواده جباربیگی افزود: این خانواده با این اقدام بزرگ، بخشندگی و مهربانی را به دیگران یادآوری کردند. وی اظهار کرد: امیدواریم فرهنگ عفو و گذشت در میان مردم نهادینه شود.


وی در ادامه با ابراز خوشحالی از همدلی و وحدت به وجود آمده در شهر خشکرود، گفت: هر پیشرفت و توسعه‌ای در گرو ایجاد همدلی و وحدت در جامعه است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، این حرکت را بهترین عیدی برای مردم با غیرت شهر خشکرود دانست و خاطرنشان کرد: این حرکت تا ابد در ذهن مردم زرندیه و استان مرکزی باقی خواهد ماند و مردم به نیکی از آن یاد خواهند کرد.


امام جمعه شهرستان زرندیه نیز در این مراسم گفت: روحیه عفو و گذشت از خصلت‌ها و ویژگی‌های بارز امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) است که باید آن را سرلوحه کار قرار داد تا به سعادت واقعی برسیم. 

حجت‌الاسلام"محمدعلی علم‌الهدی" افزود: برای هر کسی در طول عمر چنین فرصتی پیش نمی‌آید که چنین معامله بزرگی با خداوند انجام دهد.


امام جمعه شهر خشکرود نیز ضمن تقدیر از همه کسانی که در این کار خداپسندانه سهیم بوده‌اند افزود: خانواده محترم جبار بیگی بدون کوچکترین چشم‌داشتی با خدا معامله کردند. 

حجت‌الاسلام "علی‌رضا سرحدی" ابراز امیدواری کرد که این حرکت نیک الگویی برای دیگران باشد.

نعمت جباربیگی در جریان یک نزاع دسته جمعی در سال 82 در شهر خشکرود جان خود را از دست داده بود و خانواده جباربیگی پس از 11 سال هنگام اجرای حکم اعدام، با اعلام رضایت از قاتل، زندگی دوباره به وی بخشیدند.

به گزارش ایسناآیین تجلیل از خانواده مقتول در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر خشکرود برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین