کد خبر: ۲۸۸۴۸۰
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

اعلام رای شکایت درخشان و سعداوی

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از جریمه 10 میلیون تومانی سرمربیان پرسپولیس و راه‌آهن و بازیکن و مربی فولاد خوزستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : علی‌اکبر محمدزاده در مورد شکایت درخشان و سعداوی به خاطر تماس با وکیا گفت: آخرین جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در سال 93 امروز تشکیل شد و ما به این پرونده رسیدگی کردیم. در این پرونده مقرر شد حمید درخشان به خاطر اینکه برخلاف بند 17 ماده آیین‌نامه نقل و انتقالات سازمان لیگ عمل کرده و مرتکب تخلف شده است جریمه‌اش کردیم.

وی ادامه داد: وکیا هم به دلیل آنکه اقدام به ضبط صدای درخشان کرده که کاری غیراخلاقی بوده به جریمه نقدی محکوم شده است. نعیم سعداوی مربی فولاد هم به دلیل انتشار فایل صوتی سرمربی پرسپولیس در صدا و سیما مجرم شناخته شد و به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس کمیته اخلاق در مورد مقدار جریمه این نفرات گفت: این افراد نفری 10 میلیون تومان جریمه شدند که باید ابلاغ آن از سوی دبیرکل فدراسیون صورت گیرد البته ما به خاطر آنکه باشگاه‌های آنها متضرر نشوند و همچنین نزدیکی به سال نو از محرومیت این افراد خودداری کردیم.

محمدزاده در مورد اظهارات فرهاد کاظمی گفت: فرهاد کاظمی نیز با توجه به اینکه ابراز ندامت و پشیمانی کرده کمیته اخلاق او را به پرداخت 2 میلیون تومان جریمه کرده است.

به گزارش فارس، وی در مورد بحث جاسم کرار گفت: فایل صوتی که از این بازیکن در اختیار ما بود فایل خاصی بود و مشخص نشد که آیا این صحبت‌ها به عنوان یک مصاحبه خبری با خبنرگار انجام شده یا صحبت‌های دوستانه بین دو نفر بوده است. به همین دلیل باتوجه به اینکه اعضای کمیته برای صدور رای به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند تصمیم گرفتیم در مورد کرار در جلسات آینده رای بدهیم که البته این رای باید پیشگیرانه و سخت باشد که دیگر چنین رفتارهایی را از این بازیکن شاهد نباشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین