کد خبر: ۲۸۸۵۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸

انفجار مواد محترقه جان مرد جوان را گرفت

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از مرگ مردی جوان در پی انفجار مواد محترقه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ گلزاری به ایسنا گفت: عصر امروز جوانی مشغول تهیه مواد منفجره بوده که ناگهان این مواد منفجر شد و وی را به دلیل جراحات وارده بیمارستان منتقل کردند. اما این جوان متاسفانه جان خود را از دست داد.این حادثه در شهرستان نسیم شهر غرب استان تهران رخ داده است.

گلزاری همچنین از آماده باش کامل پلیس در این شب خبر داد و گفت: در شب چهارشنبه آخر سال تمامی عوامل پلیس در آماده باش کامل هستند.

سعادت آباد تا اين لحظه بدون حادثه

چهارشنبه آخر سال در منطقه سعادت آباد تاکنون حادثه ای در بر نداشته است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ساعتی از چهارشنبه آخر سال می گذرد، هم اکنون در منطقه سعادت آباد اقداماتی همچون انفجار ترقه و آتش زدن چوب، لاستیک و کارتن در این منطقه به کمتر از انگشتان دست می رسد.

خیابان‌های منتهی به میادین کاج ، سرو و شهرداری تردد خودروها کم شده و مغازه ها نیز عمدتاً بسته شده است و فعالیت صنفی خاصی جز اندک مغازه ها مشاهده نمی شود؛ از گوشه و کنار تنها هر از گاهی صدای ترقه های معمولی به گوش می رسد.

طی یک ساعت اخیر هیچ‌گونه آتش زدن لاستیک، چوب،کارتن و لوازم مرتبط با آتش بازی و همچنین سد معبر معمول در برخی نقاط در این مناطق مشاهده نشد.

مراجعه 10 نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه پايان سال به بيمارستان فارابي

رئیس بخش اورژانس بیمارستان چشم پزشکی فارابی به واحد مرکزی خبرگفت: تا ساعت 19 امروز 10 نفر از مصدومان حوادث چهارشنبه پایان سال به اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند که 9 نفر از آنها به صورت سرپایی مداوا شدند.

دکتر سید علی طباطبایی گفت: هم اکنون مداوا روی چشم یکی از بیماران که آسیب بیشتری دیده است، ادامه دارد.

مراسم چهارشنبه پايان سال در شهرك اكباتان

مراسم چهارشنبه پایان سال در شهرک اکباتان با حضور خانواده ها و بزرگترها به صورت دسته جمعی در حال برگزاری است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در خیابان های اصلی شهرک صدای ترقه به گوش می رسد و برخی از شهروندان بالن هایی با عنوان آرزو به آسمان فرستادند.

تاکنون ، در این شهرک هیچ گزارشی مبنی بر وقوع حادثه گزارش نشده است.

سوختگي 4 نفر در کرج

سه عابر پیاده در محمد شهر کرج بر اثر انفجار مواد محترقه دچار سوختگی شدند.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس استان البرز به واحد مرکزی خبر گفت: در این حادثه 3 نفر مرد 43 ، 21 و 17 ساله بودند که هنگام عبور از خیابان با پرتاب مواد محترقه دچار سوختگی شدید شدند.

دکتر سلیمی گفت: هر3 نفر برای مداوا به بیمارستان شریعتی ماهدشت منتقل شدند. یکی از این افراد تبعه افغانستان است که به شدت از ناحیه چشم راست آسیب دیده که به گفته پزشکان چشم وی از بین رفته است و باید تخلیه شود. همچنین جوان 17 ساله کرجی بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز دچار سوختگی شد.

رییس مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس استان البرز گفت: این جوان که از ناحیه دست به شدت آسیب دیده بود برای درمان با اورژانس به بیمارستان مدنی کرج انتقال یافت.

ساخت نارنجک دست ساز در مشهد حادثه ساز شد

جوان 17 ساله مشهدی بر اثر انفجار یک نارنج دستی به شدت مجروح شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد به واحد مرکزی خبر گفت: در این حادثه که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد، یک جوان هنگام ساخت ترقه دست ساز مجروح و یک منزل چهار طبقه در بلوار وحدت دچار آتش سوزی شد.

خاکپور گفت: آتش ‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، آتش را مهار و فرد حادثه دیده را که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شدید شده بود بلافاصله به مرکز درمانی منتقل کردند.

خاکپور خسارت مالی این حادثه را 50 میلیون ریال اعلام کرد.

آتش گرفتن يك درخت كاج در پارك سنگي سعادت آباد

یک اصله درخت کاج سوزنی بر اثر پرتاب منور از مکان نامعلوم آتش گرفت.

به گزارش واحدمرکزی خبر، در حالی‌که در منطقه سعادت آباد چندان خبری از آتش بازی در مناطق مختلف آن نیست بر اثر پرتاب یک منور، بخشی از یک درخت کاج سوزنی در پارک سنگی میدان کاج دچار آتش سوزی شد.

۱۰۱۶ تماس تلفنی با آتش نشانی/جزئیات عملیات ها و حوادث

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به آماده باش هزار اکیپ آتش نشانی گفت: از ساعت ۱۴ و ۳۰ تاکنون ۱۰۱۶ تماس تلفنی با ۱۲۵ برقرار شده است.

به گزارش مهر، سعید شریف زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش چشمگیر عملیات های ایمنی ۱۲۵ نسبت به سال گذشته افزود: از مجموع تماس های برقرار شده با سامانه ۱۲۵، ۶۳ عملیات با اعزام نیرو به محل مهار شده اند.

وی گفت: از این تعداد سه مورد مربوط به حادثه انفجار، ۱۱ مورد حریق و حادثه مصدوم دار و بقیه موارد حوادث و خدمات ایمنی گزارش شده که عوامل ایستگاههای آتش نشانی در محل حاضر و ضمن ایمن سازی اقدام به انتقال مصدومان کرده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز که عملیات امداد و نجات چهارشنبه آخر سال آغاز شده است تاکنون سه مصدوم در حادثه انفجار از سوی عوامل آتش نشانی به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه دو نفر از آنها فوت کردند.

شریف زاده با اشاره به اینکه دومین مصدوم حادثه انفجار پاسگاه نعمت آزاد نیز بر روی تخت بیمارستان فوت کرده است افزود: امسال نسبت به سال گذشته ۴۴۰ فقره تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ کاهش داشته است.

وی همچنین از هماهنگی نماینده آبفای تهران، شرکت برق تهران، شرکت گاز و پلیس پیشگیری در ستاد مرکزی ۱۲۵ خبر داد و افزود: امیدواریم تا پایان شب اتفاق خاصی رخ ندهد.

حوادث شب چهارشنبه آخر سال به 119 مورد رسید

تعداد آتش سوزی ها و حوادث شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف کلان شهر تهران تا ساعت 20 امشب به 119 مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری 125، شمار حوادثی که از ساعت 16 تا ساعت 20 امشب به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد به 119 مورد رسید که 24 مورد آن آتش سوزی در منازل، 31 مورد آتش سوزی فضای سبز، 23 مورد آتش سوزی ضایعات، 15 مورد آتش سوزی سطل زباله، 2 مورد آتش سوزی واحد صنعتی، 2 مورد آتش سوزی واحد تجاری و همچنین چندین آتش سوزی در معابر بوده است.

در جریان 3 حادثه انفجار ترقه در 3 نقطه از شهر تهران یک نفر جان خود را از دست داد و 4 نفر دچار آسیب دیدگی جسمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

در این حوادث آتش نشانان ضمن امدادرسانی به حادثه دیدگان و خاموش کردن آتش سوزی ها دو مرد و یک زن را نجات دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین