کد خبر: ۲۸۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

حاشیه‌های آخرین جلسه دولت در سال ۹۳

عکس یادگاری روحانی با خبرنگاران، تولد نوه زنگنه در سال ۹۳ و عیدی نهاوندیان به مردم از حاشیه‌های امروز پاستور بود.
آفتاب‌‌نیوز : عکس یادگاری روحانی با خبرنگاران، تولد نوه زنگنه در سال ۹۳ و عیدی نهاوندیان به مردم از حاشیه‌های امروز پاستور بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین جلسه هیات دولت در سال 93، با حضور خبرنگاران و عکاسان و اعضای هیات دولت در حیات پاستور برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

*تقدیر روحانی از خبرنگاران در پوشش برنامه‌های مربوط به پاستور و این که گفت نقد یک نعمت به شمار می‌رود شاید از مهمترین موضوعاتی بود که باید به آن توجه داشت چرا که سخن پایانی رئیس جمهور در سال 93 بار دیگر تاکید بر نقدپذیری بود.

*پس از پایان سخنان رئیس جمهور در حیات پاستور نوبت به عکس یادگاری خبرنگاران و عکاسان با آقای روحانی رسید؛ وقتی همه عکاسان و خبرنگاران کنار روحانی قرار گرفتند محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و همچنین جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از آقای روحانی و خبرنگاران عکس می‌گرفتند.

*زنگنه وزیر نفت نیز که در حیات پاستور حضور داشت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شیرین‌ترین خاطره‌ای که در سال 93، دارید چه بوده است، گفت: این که نوه‌ام به دنیا آمده است بهترین خبری بود که در سال گذشته شنیدم.

*امروز سخنگوی دولت بر خلاف چهارشبنه‌های گذشته خیلی سرش شلوغ نبود و بیشتر به جای خبر دادن مشغول گپ و گفت با خبرنگاران شد.

«سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدت‌های خاموش امان دشمن را در سال 93 بریدند» این تنها جمله‌ای بود که وزیر اطلاعات می‌خواست به خبرنگاران بگوید.

*جهانگیری معاون اول رئیس جمهور هم در جمع خبرنگاران حضور یافته بود و به سوالات آنان پاسخ می‌داد اما سوالی درباره اظهارات اخیر آقای یونسی را بی‌جواب گذاشت و رفت.

*محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور نیز کار و تلاش بیشتر را عیدی دولت به مردم عنوان کرد اما درباره این که چه خاطره شیرینی در هیات دولت در سال گذشته داشته خندید و گفت: خاطره‌های زیادی وجود داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین