کد خبر: ۲۸۸۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸

پنهان کردن اختلاف سني انگيزه جدايي

زن جوان وقتی دید شوهرش اختلاف سنیشان را از بقیه پنهان می‌کند تصمیم به جدایی گرفت.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ابتکار، چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند.

 زن جوان درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من ۴ سال از شوهرم بزرگ‌تر هستم. روزی که با او آشنا شدم او ادعا کرد که این اختلاف سنی برایش اهمیتی ندارد و می‌تواند با این موضوع کنار بیاید. من هم چون عاشق شوهرم شده بودم قبول کردم و ما با هم ازدواج کردیم. ولی از وقتی ازدواج کردیم شوهرم سن و سال مرا از همه پنهان می‌کند و هرکس از او می‌پرسد همسرت چند ساله است به دروغ می‌گوید با هم همسن هستیم.

وی ادامه داد:شوهرم حتی به نزدیک‌ترین دوستانش هم دروغ گفته است و من احساس می‌کنم که او با اینکار به من توهین می‌کند. هرچه به او می‌گویم اینکار را نکند باز هم فایده‌ای ندارد. شوهرم از سن و سال من خجالت می‌کشد و من هم تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این زن شوهر وی به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط دوست ندارم کسی از سن و سال من و همسرم با خبر باشد و فکر نمی‌کردم این موضوع همسرم را تا این اندازه ناراحت کرده باشد. ولی او هر روز با من جنگ و دعوا می‌کند و زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. بعد از حرف‌های این زوج قاضی سعی کرد آن‌ها را از جدایی منصرف کند.

 در ‌‌نهایت قاضی این زوج را به مشاوره خانواده معرفی کرد تا مشکلشان حل شود. بعد از آن اگر باز هم اصرار بر جدایی داشتند درخصوص این پرونده تصمیم گیری می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین