کد خبر: ۲۸۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

حمله جنگنده‌های عراقی به مواضع داعش

انفجار در بغداد و کسته و زخمی شدن حداقل 8 نفر و حمله جنگنده‌های عراقی به مقر نیروهای داعش در سامرا مهم‌ترین خبرهای امروز (یکشنبه) عراق بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : منابع خبری خبر دادند که انفجار یک بمب در منطقه «العامل» در جنوب بغداد تاکنون ۸ کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

از سوی دیگر، ارتش عراق اعلام کرد، جنگنده‌های این کشور چندین حمله هوایی به مواضع تکفیری‌های داعش در استان صلاح‌الدین و شهر سامرا انجام داده‌اند و نیروهای امنیتی و ارتش نیز با انجام عملیات در اطراف روستای «المزرعه» در جنوب شهر «بیجی» تروریست‌های داعش را در تنگنا قرار دادند.

همچنین نیروهای عراقی با حمایت عشایر محلی جلوی حمله عناصر داعش به مرکز مبارزه با تروریسم در مرکز «الرمادی» در استان الانبار را گرفتند و با توجه به پاکسازی کامل مسیر بغداد به رمادی، بازهم استان الانبار در حال حاضر خطرناک‌ترین منطقه برای حضور تکفیری‌های داعش است.

در استان کرکوک نیز نیروهای مردمی توانستند ۲۰ روستا را از دست داعش آزاد کرده و دهها تن از عناصر تکفیری را به قتل برسانند،

به گزارش فارس، در مقابل نیز تکفیری‌های داعش در منطقه «سنجار» در غرب موصل، یک اثر تاریخی دیگر را نیز تخریب کرده و مناره آن را منفجر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین