کد خبر: ۲۸۹۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
جانشین پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

کاهش سرقت با اجرای طرح نوروزی پلیس

جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، از کاهش 15 درصدی سرقت در پنج روز نخست اجرای طرح نوروزی پلیس (28 اسفند تا پایان سوم فروردین) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (1393) خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : جانشین پلیس پیشگیری نیروی انتظامی، از کاهش 15 درصدی سرقت در پنج روز نخست اجرای طرح نوروزی پلیس (28 اسفند تا پایان سوم فروردین) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (1393) خبر داد.

سردار مهدی معصوم بیگی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از 28 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، افزود: این موفقیت با برنامه ریزی موثر نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری از جرم و توجه مردم به توصیه های پلیس کسب شده است.

وی ادامه داد: حوزه پلیس پیشگیری برای افزایش آسودگی و ایمنی هر چه بیشتر مردم و جلوگیری از سرقت، بیش از یکصد هزار نیرو را در طرح نوروزی و در سطح کشور به کار گرفته تا مردم با آرامش و بدون دغدغه سفر کنند.

سردار معصوم بیگی گفت: همچنین همه تفرجگاه ها، شهرهای مسافرپذیر و مسافر فرست تحت پوشش پلیس قرار دارند و افزون بر یکصد هزار نیرو، بیش از 15 هزار واحد گشتی شامل خودرویی و موتوری در طرح نوروزی پلیس فعالیت دارند.

وی همچنین با تاکید بر توجه مردم به توصیه های پلیس تصریح کرد: به مردم تاکید می کنیم در مکان هایی مانند تفرجگاه ها و مدارس که در استانها و شهرستانها برای اسکان نوروزی مشخص شده و ستاد تسهیلات نوروزی دارند، سکنی داشته باشند زیرا این اماکن تحت پوشش نیروی انتظامی هستند.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: اگر وارد شهری می شوند شاید افرای که در ابتدای ورودی شهرها اقامتگاه هایی را اجاره می دهند مورد تایید نباشند و مردم باید مراقب باشند که دچار مشکل نشوند و حتما به ستاد تسهیلات نوروزی شهر مراجعه کنند.

وی گفت: برای کاهش سرقت خودرو و سرقت لوازم داخلی آن، محل پارک چه به صورت موقت یا دائمی باید مناسب باشد.

سردار معصوم بیگی همچنین به مردم توصیه کرد، از گذاشتن اشیا قیمتی و برخی لوازم شخصی در داخل خودرو خودداری و ضبط و پخش را نیز حتما جدا کنند.

وی گفت، امیدواریم با رعایت توصیه های پلیس توسط مردم و با تعامل آنها با نیروهای خدوم ناجا، سفر خوش و ایمنی برای آنها حاصل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین