کد خبر: ۲۹۰۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰

نجات جان مادر باردار در مناطق صعب‌العبور اندیمشک

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک گفت: با تلاش تیم فوریت‌های پزشکی و کادر درمانی شبکه‌ی بهداشت و درمان اندیمشک، مادر باردار در منطقه‌ی صعب‌العبور امام‌زاده احمد اندیمشک از مرگ نجات یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
«کاظمی» با اعلام این خبر اظهار کرد: این مادر باردار در منطقه‌ی امام‌زاده احمد بخش الوار گرمسیری اندیمشک دچار درد زایمان شده بود که با اعلام وضعیت وی، سریعاً تیم اعزامی توسط شبکه بهداشت و درمان اندیمشک شامل تکنسین‌های اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی هم‌چنین پزشک و ماما در این منطقه صعب‌العبور حاضر شدند و با اقدامات، مادر باردار در همان محل زایمان کرد.

وی افزود: بلافاصله پس از زایمان، مادر دچار افت شدید فشار خون شد که اقدامات اولیه توسط تیم درمانی اعزامی برای وی انجام و بلافاصله توسط آمبولانس و با تلاش پرسنل فوریت‌های پزشکی اندیمشک به بیمارستان امام علی(ع) این شهرستان انتقال داده شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در بیمارستان نیز اقدامات تکمیلی درمانی برای این مادر انجام شد و خوشبختانه وی از خطر مرگ نجات یافت و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

به گزارش اینسا، وی تصریح کرد: امام‌زاده احمد در 120 کیلومتری شهرستان اندیمشک و در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین