کد خبر: ۲۹۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

سقوط بهمن در منطقه دره فرحزاد /نجات ۷ تن از گرفتارشدگان

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براثر سقوط بهمن در منطقه دره فرحزاد هفت تن گرفتار شدند که تیم امداد کوهستان پس از چهار ساعت عملیات مداوم و طاقت فرسا، گرفتارشدگان را نجات داد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین درخشان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مهمترین عملیات کوهستان در ٢۴ ساعت گذشته، اظهارکرد: در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه یازدهم فروردین ماه سال جاری سقوط بهمن در، دره فرحزاد کوهسار از طریق تماس با ندای امداد اطلاع داده شد.

وی توضیح داد: گروه هفت نفره کوه نورد در ارتفاعات شمال تهران به علت برف زیاد مسیر خود را گم می‌کنند اما خوشبختانه موبایل آنها آنتن میداده است. آنها ابتدا با آتش نشانی تهران تماس می‌گیرند که برای کمک برود و آتش نشانی یک تیم اعزام می‌کند اما به علت شرایط جوی سخت و مسیر بسته، آتش نشانی از هلال احمر در خواست کمک می‌کند که تیم تخصصی امداد کوهستان خود را اعزام کند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه دو تیم عملیات امداد کوهستان متشکل از شش نیروی عملیاتی برای نجات جان گرفتار شدگان به محل سقوط بهمن اعزام شد. یک نفر نیز از ناحیه پا مصدوم شده بود که او را به پایین انتقال دادند.

درخشان با اشاره به اینکه برای نجات جان هفت گرفتارشده در بهمن تیم‌های عملیاتی این جمعیت چهار ساعت به صورت مداوم تلاش کردند، یادآور شد: گرفتارشدگان بر اثر سقوط بهمن در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد امروز، نجات یافتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین